21 August 2011

The Legend Hotel.

Assalam people .

Alhamdulillah , malam ni dah nak masuk hari ke 21 Ramadhan. Isk , Sayu la pulak. tsktsk.

Hah , tadi berbuke kat Legend Hotel dengan seisi keluargaaaa ~~~ weeee



hah , memang wajib laa camwhore :D . Perghh makanan giloooooo rambang mateee @.@. sebab semue nye yang jarang2 jumpe ! Gulp . Sabar maslin sabaaaar . Nafsu itu semueeeee :3


Eleh , pujuk la diri tu sangat . akher nyeeee , ini jugak yang jadi :





haaaaaa amek kaaaaaau. Penuh satu meja bulat ituu. Walaupun mak dah kate : "Jangan amek banyak2. nanti tak habeesss ". Pehh, ni kire dah tahan habes la ni ? perghhhh. nak caye ke tak caye ? >.< . alaa , 5 orang kooot . hihih . Nafsu BUAYAAA !



               






 Okey . dari kiri atas : Pastries . Bread and Butter pudding . Dimsum . 
                       Fruit salad . Stramberry salut cokolat.


Siap ade chocolate fountain wehh ! woot woot ! perghh jakun >.<

Yang paling buat aku Turnoff adelaaaaaah ......










hah ape beze pic kiri dan kanan ? Pose? okey betol . Cun ? tu pun betul jugak . he he he 8). kemonn, usehe lebeh sikit lagyyyyy !





hah ! tu dia ! hang pa tak nmpak ka jeqawat kat muka tuuuuuu. wuwuww T.T , camani den nak rayoooo. DUk kat umah je . tu pun bole ade jerawat =.=" bukan bua tape ponnnn. Lagi saket hati , dah jaga diri dah tak picit2 . Memey molep2 jago daaaa. tetiba ade parut =_____=" Itu palingggg saket hati. Ohh , sape tahu ubat ape yang palingggggg berkesan mengubati Hati parut ku ini ?sobsob. tolong la daku. hihihi.




Btw , pagi tadi Badmood . Pastu , tetibe dapat doodle Ladyjaja . So , okey balek mood.


Kesimpulannya .


Jika kita diuji dengan nafsu amarah , yang boleh buat kite buat things yang kite tak terpikir pun akan buat , macam Mencarot , cakap kasar , bertindak Buas HAHA and etc ,
Please Hold back. Take a deep breathe . Pikir dulu . Jangan maen buat ikot sedap hati . Itu setan tu namenye :D.


Then percayalah ,


 Allah akan menolong meredakan marah mu itu . InsyaAllah . Tapi diri sendiri kene usaha duluu. Saya tahuu , memang bukan senang. Sebab saya pun tadi , pehh macam2 kot dalam otak nak hamburkan. Perkara2 teruk yang saya pikir tak penah terlintas pun mampu lakukan.
Alhamdulillah , Allah bagi saya relieve dengan doodle tu . HAHAHAHAAH. mmg lawak . gelak je la. Tapi itu yg saya rase.  hee :)


okey tu je .


Jaa !

P/s : Still over the moon bout the doodle :))) Gaaahaha.



2 comments:

sri said...

gilosssss! MAKANAN!!!!! hahahaha :DDD

max*bubble said...

HAHAHAHAAhAH! ddongddongghaaaaaaaaan :<