04 August 2011

Sahur bujang. Day 3.

Assalam
Kadang2 aku rindu pulaaak nak sahur kat dorm Bukan ape , bukan tak bersyukur dgn masa yang Tuhan kasi nk sahur dan buke dgn keluarge ni. Tak tak. bukan bukan. Cume kengkadang rase , bile pose sorang2 ataw ng rakan2 ni , senang je hidup , Simple . kalau kat umah  , kalau aku malas nak sahur grand2 pon, kene bangun jugak , sebab nk panaskan makanan tuk yang laen. Pastu kene kemas lagi. Terkejar2 pulak masa nk smyg sunat b4 subuh.kalau kat bilik , aku hbes smyg skjap pon, ade air milo kat sbelah, boleh teguk jap. hihi, haah , ni kes malas la neyyyy :3 hihi Tapi tak ape , bukan selalu nak susah2 cmni :D

Okey, sekarang da nak masuk day 3 - Your idea of perfect first date .

Well , camane nak cakap . I never really had one. But i will try :)

#The food.
- I will not be the one who decice where to go . And , kalau dapat pegi western restaurant pon best gak. baru ada classssssss. hahaha. Gile. kalau dapat anak org kaye , mmg aku nak yang Oversea pnye class wehh. Alang2 kan? muahaha berangan lebeeeh. Tak de lah. Asal halal , dan dipercayai kebersihan mutu dan keunggulan , Jalaaaaan :D



#Transport
Tolong jangan suruh saya datang sendiri ke tempat ituu. mana nak surprise kan ? kikiki. Alang2 tuu , naek mercedez ke , porsche ke , helikopter ke , private jet ke , muahaha. Melampau lampau pau pauuuuu. hihi. Nanti kalau awak jemput saya , bolleh laa anta saya balek . Kaki saya pun tak saket nak jalan , kepala pun ringan , nanti awak boleh nampak saya selalu senyumm , hah , kan kan kan ? HAHAHA *ewww.


#Attire.
Mungkin lebeh menarek kalau awak pakai baju yang laen dari yang laen dari hari2 yg saya tengok :3 hee. Ubah stail rambutke , pakai perfume 10 batu boleh bau ke. hahahaha. Asalkan tak over , dan sedap mata memandang , dah kire untunglaa~ :D. Saya ? saya kalau awak bawa pegi taman saya pakai dress kooot :">
hehe.


#Chatting
Lepak2 Borak bende2 biasa. And please layan saya , ataw please jgn buat saya ckp sorang2. Please BANYAK cakap. HAHA. tapi jgn terbanyak sgt. annoying pulak nanti. hehe. Dan kalau saya yang tak banyak cakap , please beranikan diri utk trigger the conversation. Almaklumlaa, first date , tersegan kangg :"> Aaaawww :p



#Jalan-jalan
Kalau nak bawak jalan2 , xpayah la gi shopping complex tu semuee , Buat sesak otak ng nafas je. Baek g tmpt2 yg penuh dgn Kuasa Tuhan. Indah sikit mata nak memandang. macam Pantai ke , taman ke :) . Lagi2 kalau cuaca damai, awwww, romantikkk (?)



Kalu nak date , tak prefer sgt kot tgok wayang , Sebab cmane nak get to know each other more kalau kepala hadap skrin wayang tuu. hihi . Pergi Theme park okey gak. Bukan selaluuu :D hihi.

Emmm , rasenye tade ape lagi . Cume i think , the best one ,is the spontaneous one . Simple je . Takpayah buat semua bende ni , tapi full of charisma and manly . Treat me like you want a guy treat your sister . Take good care of me , and make me happy :) ,hee.

and note that , I love surprisesss ;)

*as if someone care to try. Pfffft
**eh rase tetibe cam fairytale lak =.="

hee. Thats all .

Jaa ! :)


1 comment:

amalina said...

aku setuju! kalo sahur kat u kan, mkn dlam gelap je aku tau, romantik tu..haha. kat umah, nnti jdi org last cz kene kemas meja , dpur sume..