17 August 2011

Hotel . Day 16 .

Assalam people .

yeyeyeyyy , hari ni berbuka kat hotell ! muahahhaah. Harap2 la time ni okey. Tahun lepas ramai gilooooooo manusia , sampai dah azan pon still beratur amek makanan =___=" hi hi hi. Plus , sepanjang bulan Ramadhan ni , aku sorang je dukterperuk kat umah . Semue orang ade buka kat luar . Tak aci betul. Even adek aku yg from4 tu pun ade . =____='" Ni semue sebab batch sepintar ng skstb la ni xbuat2 agi. aduhhhh. CEpat laaa korang semua plan dan freeeeeee . hohoho .  Well ,hotel pon hotellaaaa. Dah penat pikir nak masak ape hari2 :D

 Day 16 - The meaning behind your Blogger name


hihi , senanye , hari ni task die laen . die suh pic baby aku. mane la ade =.=" dalam bentuk softwer. alahaai malasnye la kan nak mengorek. Ni nak buka kat hotel ni . miahahaa. 


Okey , tajuk blog yang mana satu ? when life take its turn ke ? ke nama link aku ? hia3.


kalau yang kat header tu , sejarah die adelah kerana , mase aku dulu2 tu  , aku ni terlebeh puitis . So , semue bende yang ade word WHEN , menarek perhatian aku. CTh : when amy meets paul . when amy gets her first hijab. when things go blue .etc etc . haa , itu le .


kalau link lak , time tu , aku baruu je nak buat blog. So nak nama yang macam unik2 sikit la. hehehe . tade idea gile .mase tu lak tgok cite Shallow Hal . pastu ade satu restoran name Mcintosh. tetiba rase , "ehh , macam best !" terus amek name tu. then , rase macam pendek sangat , so tambah laaa , sosya kat belakang tuu. hee. so , basically , name link blog ni adelah hasil repekan aku di tengah malam =.=" haahaha. Bebile je org nak link aku , susa gile nk cakap ng mulot. Kene tulis :D hihi , Tu yang special tuuu :p.


Blog korang la , ape cerite ? Sejarah name2 blog korang?


Okey tu je .


Jaa ! :)

No comments: