23 January 2012

5years ....

That day my mum  nagged on my kitchen-moment. but just laughed and teased her back ;)

If it was 5years ago , i wouldnt dare say a word, feeling so distressed, thinking of how lacking i am.The sensitiveness that somewhat kills .

Someone i just knew said "you dont look like a UIA student" ................ And i just smiled :)

If it was 5years ago , i would talked back to him , losing my marbles due to my sentap-ness .

My family is a lil abit open now , about our hangout curfews and the activities we wanna do.

If it was 5 years ago , i would be so afraid to tell anything about my holiday plan due to their strictness . Period

Im quite comfortable with my status right now . Im not in the position to be able to handle any instability of romantic feeling whatsoever  . Besides Theres no one in particular that had captured my heart yet justsoyouknow.

If it was 5 years ago , i'd probably being consumed by worriness , thinking  about how my lovelife might be .

I love my friends . and this is the real tough im-not-joking situations where we need to "cope with differences " .And i m not gonna run away this time . Face it like a real Muslim :)

If it was 5years ago , everything about friendship is about theories . And i had it enough. Its now to practice it dont you think ? :)

"5years from now , we are all our own doppleganger . 
The same faces but different inside "


"I have this one friend who i can relate to most of the time . But theres one thing im not comfortable with . Still , i'll let it pass . Thats what i'll consider as her weakness. If you think that thing would make me end this friendship , you are kinda insulting me then.
 Why ?  The idea of me befriended with you just because of your Good side ONLY is somewhat a disaster . Yes , Ive seen your bad ..SO what ? You are only a Human , and so Am i. We do good things , we feel happy , we make mistakes  , we cry our heart out , we failed , we hurt , we step up , we fight , we were apart , we misunderstood things , we offended each other.....and the list goes on and on. Perfectness is bullshit . So what im saying is , the road wont be gonna easy all the time -Theres ups and downs. And I wanna you to know : Like love , friendship is also a two-way relationship . You cant just take everything without give in alittle something . and vice versa. Lets potray this together :)...and FYI friend ,of course, i will always have your back no matter what happen....and Yes, I believe, that you would do the same to me <3 " .


13 January 2012

Vanishing Act.

Assalamualaikum, This is a random post ,. It is so random that you dont even know what the heck i was thinking about because i myself dont know what i m thinking and why im typing this . I just happen to type it. The end .

 Okey lets start back again .

The quote above , is related to me in a way , Why is my creative thinking is like decreasing nowadays . U know my kind of thinking is what i would call " irregular". Some people love facts, memorize it and keep it original. but i would rather like to have it modified , and make my own word . Okey , thats not so irregular, i know. I have this artistic side , that i thought i should enter ASWARA , IAB or something like that . Hahaha=,=". I prone to those linguistic stuff and sastera thinggy , it what makes my endorphine active and happy. But then again , this side of me that menyusahkan because it make me doubt of my own ability in this science field. Having the hard moment of deciding my path before i entered UIAM, i decided to leave that SIDE of mine ,untouched .

I used to memorized things with colors so easily . But now , its kinda hard .I cant even think logically and "irregularly" sometimes. Im like being programmeddd..... Beside the fact my brain capacity is start to degrading , i think its because i deny that side of me . Music , Movements , Literature , Lingo excites me like a 3year old kid's excitement when receiving a crayon . hehehe . Just that day , i come to my senses , that WHY IS IT SO HARD to memorize this freaking notes ! Ofcourse its not dull . hahaha.

However , nevermind . I have found my way back to THAT side . That Pieces of me , The precious one . Im gonna dig it back out ! :)

Gonna go back with KA gojess and Fareid to Selayang ku sayang for the first timeee ! <3 

Okay , This Sunday is my last paper m Microbiology . InsyaAllah i will do my best ! Dont wanna go home with regrets aite ? ;)

My two favourite people from my school :


 My favourite people in my current life :)

Tak sabar nak balek , nk berkhidmat kepada kedue parents aku :') Cewahhhhh :p hahaahhha. Tapi alonk kat Johor :( . Tade da driver aku . HAHAHHHHAAHHAA. No really . Sedih sebab aku duk sorg kat umah =.=. Kalau ada alonk leh aku bercakaran ng die pastu bile weekend je die bawak aku gi jalan HAHAHH #tatahumalu:D

alonk mmg suke pakai barang aku kekeke :p

Emmm , sejuk nak mampuihhhhhh sejak kebelakangn , This is due to the Musim tengkujuh we have nowwww. 24/7max (?) hujangggg jooo .hehehe. So , wish me luck in this last shot to perform in my exam okayyhhh ? :)

p/s: i told you it was sooo random , So sila digest cepat ! Byeeeee :D

07 January 2012


Camping at the library for almost a week !

O Allah , 
may everything that we have learned is blessed by you.
 and we can express it on the exampaper 
 Please give us ideas , 
and strengthen our memories .
Ameeeeeeeen .

Got two papers tomorrow
Me so scareddddddd ! :'(
Wish me all the best ! :)

01 January 2012

1st January 2012

Assalamualaikummmmmmmmmmmmmmmmmmmm ! :)

Hihih , Happy New Yearrrr ! 

There are lotsa things happened the day before today . It kinda changes my mood . And it kinda made me realise , that how lucky i am to still be able to breathe on this Earth. So lets start :

1. Hanee asked me to join her HERE, and i dont have any idea WHY 

So , actually , its Zumba .
a senamrobik thinggy mixed up with the dancingss
Perghh , mmg terbaeklaa wa cakap luuu !
Aku dari :( teruss jadi :)
Thankyouu Hanee ! That really changed my mooood ! <3
Feels like alll the negative energy being dispelledddd from my body
Yeyyyyyy !
Me have a Positive vibes nowww ! :D
Its a great way to maintain our stamina too !
Since i was soo busy with study+work , and Jogging is soo boring ,
hence i think this thing is kinda Good for meeee *wink
Gotta join it next sem !

and kak shake brought me to breakfast at Jungle *first time* hehe :D

2.And at Night , met my lovely seniors at the mosque ! :)
sorry i cant keep my words for not publishing it heheeh :D

3. A friend said something that isnt appropriate as a Muslim on twitter, and i tegur her . 
And guess what ? She accepted it :') 
.Everything can be solved when we have strategies . InsyaAllah .

4. Someone just said that i have a different thinking than the most girls he met.
 and i m more rational :)
Thats a compliment i guess  (Y)
He is a brother -like.

5.  Received new year;s msg from AYAH ! <3
and sent to my most friends and got a reply too ^^

6. And the best part ?
One of my favourite artist followed me on Twitter !

Oh oh oh 
Thats it.
and my first mission to tidak terlajak Subuh alhamdulillahhhh :')
and it still onnn !
Thanx to my rumets ! :"D

Lets make 2012 another year to achieve something great as a Muslim and Humane )

Okay ,
Exam mode ON !