21 December 2011

Confession #1

Assalam . Hari ni saya kecewa dengan diri sendiri . LAGI . T.T

Satu sebab alarm da berbunyik , dan saya tidak bingkas bangun .
Dua sebab akibatnya , saya terlajak subuh dan tido , sekaligus mengorbankan kelas terakher aku hari ni T,T
Tiga sebab semalam perasaan kurang enak , lalu mahu dicurahkan ke dalam blog .Malangye , idea tetiba mati sebaek sahaja online . Seterusnye membuang masa aku nak belajar BM T,T
Empat sebab aku TERPAKSA bangun dan online jugak pagi ini kerana rupe2nye assignment Bm aku tak sent lagi =.=
Lima sebab aku sedang menaip benda ni -_______________________-"


Why oh whyyy internet seems more interesting lately ?
Because that cause me to sleep at3am every day !!!
I have NOOO idea why :|


Well , nak kecewa sangat pon taleh . Benda da jadi , so kene bangkit dan maju teruskan langkah ! Yoshh ! :D

1 comment:

sri said...

internet saya pulak lembap.. jeles dgn awak! wuuwuu