21 July 2010

i hate exams 2

kau tahu? aku ada satu penyakit ni bile nak dekatdekat exam


tidur tak nyenyak


suke salu lapar


suke salu pening


suke salu tidur


kalau aku asyik nak tidur,


cane nak belaja ? =.="


kalau aku asyik nak makan,


cane aku nak belaja ng tenang asik nguyahhh je?=.="


kalau aku pening? sape nak urutkan ? ahhh gatal kau >.<


the point is


hidup aku tunggang terbalek bile nak dekatdekat exam


tetibe rase blank macam tak penah belaja langsung !


apebendeee laa.


penyakit panik aku macam tenat do


kalau maen basket pon suke gelabah =.=""""


pastu salu kene tegor ng coach tersayang


mr. alep ishak


hahaha


kalau kau, kene tegor salu pon takpe lahhh


GATAL lagi


hoho


ch0ahaeyo :)


time presentation


terpancar hebat di wajahku kepanikan ku


ohhh dah tak comeyll dda >.<


emm


syesly otak aku melayang skang ny


dyorg tgh frenly neyy


oh,mengape aku tak join sekali.


sebab saya terbatas sayang


titik.


huhuhuh.


andai kau tahu betapa pedihnya hati ini :"(


Tuhan, tolonglah aku dalam fizik yang mcm haram nyyy


lagi 2 hari mahu exam


berikanlah aku kefahaman yang benarbenar kefahaman


tolong aku Tuhannn.


p/s: sy jeles ng org tenang

pp/s: sy dengki ng org tade perasaan

ppp/s: ade ubat tuk kepanikan? mahu mahu! saya mahuuuuu !


No comments: