11 July 2010

sebab kami chantekk? wee !






hahaha. nampak tak gadis-gadis cantek di atas? ini lah kami. syud dan safi. suke sangat gambar2 ney sampai tak tahu nak pilih mane nak uplod. teehee XD. and this mean i let the pictalk.haha.aku jarang suh gambar yang cakap sebab aku suke sangat cakap, kannnn? tahu:D.

kitorang gi OU ney. nak tengok eclipse. memule plan nak g mid.hoho. pagi tu, dyorang ade exam chem. aku tade. so bantai tido la en.dyorg stat kul 9 habes kul 10.30. engat kan pagi tu nak basuh kain. aleh2 terlajak tido,trus tak bangkit sampai dyorg hbes exam ! plan engat nk g trus pas exam sbb ramai org kot ,eclipse wehhh! haha.aku punye gelabah. sekali safi kate: tape2 co0l.aku bagi kau 20 minit tuk siap. pehhh,terharu syial. sayang gile ah kat kau ! :)

then,odw nk kua pakgad dilema. mid ataw ou? memandangkan bas stop dibanjiri manusia,aku sure kat mid da ribut taufan petir angin sume (ramai org),hahaha,hyperbola bukan? trus imang mo0d. hiaaaa. akhernye,ke OU la kite yee. moh2! haha. tengokla ng jayenye. ulasan movie di entry bwh ini yee :)

pas semayang zuhur, isi perot. bunyik da campur hiphop ng irama malaysia dah ni. makan kat fo0dcourt. then aku ng syud beli aiyak (air). 3 air la sume. sirap,oren,teh. then abg tu kate "3 hengget je. satu agi abg belanje". we were like,err, okay.smile:). then g kat meja di mana safi yang menunggu dalam keadaan terpinga2. apakah yang berlaku tadi? betolke kami dibelanje oleh abg kaunter? gile musykilll. hua3. then, aku instinct aku mengatekan:" eh syud, aku rase kan, kite lawa sangat laaa sampai dye belanje kite" haha. siyes do. hati ini kuat mengatekan. rupe rupenye cek mek safi pon tak kurang hebatnye, " lau aku ade mesti trus free kan !" ahahaha.haah la safi,asal kau tak join beli air td ah.lau tak mmg jimat a kos makanan arini. ekeke. winkwink. so kami pon makan dengan happynye dengan memikirkan kami chantekk sehingge di belanja abg air di kaunter. hua3. naza aimi ina mas pon join.

then then,misi mencari beg pon bermula. jenuh la masuk setiap pelosok kedai yang memaparkan beg-beg terkini.situ sana sini sinun semate mate mencari beg idaman hati. last2 end up di Bonita.
weee. engatkan nak beli beg diskaun itu. last2 beli beg yang berharge 13 hengget sahaje.ye, betol tu,beli sebab murah !hua3. safi da dapat sandal dye. kami nak jugakkk! hahaha. aku pulakk dilemma nak beli kaler pe.pink|itam|pink|itam|pink? toink2. agak lame la membuat keputusan sehingge memeinta pandangan abg promoter di situ. pusing kepala ini. akhernye syud yang baek ati megalah :" aku amek la pink ni,lau hang nak tukar, aku tukaq bila2 masa ja " waaahhh! terharu ngokk! thanx syud ! touching wehh! hahaha. then gi kaunter bayaq. eh terkuar utagha!

beli due,so 26 hengget la kan? syud kua kan 13. aku lak 20. aku yang memang hebat kiremengire trus je bagi semua duet tu yang ber amount 33 hengget kat abg promoter =.=".
tetibe balance 10... o.O"? erk. tapi aku bla je a dari kedai sbb engatkan ade diskau n ke hape. kuaaa je kedai, syud membangkitkan persoalan baki tadi. tengok2 resit. eh eh,asal tade diskaun, tapi total pay is 36 ?! aku hengatkan insiden abg belanje di fo0dcourt akan berulang kembali. tapi dengan penuh kehumblean patah balek ke kedai tuk membetulkan kesilapan. laaa, dye betol2 salah aa. siap kire ng kalkulator tuuu. baki patot 7 . and u know what,still,dye wat mistake agi. he gave me 8 ! so aku ng baek hati dan penyabar nye, tolong menekan semule kalkulator dan menunjukkan nilai 7 kepada abg promoter sambil memulangkan semula 1hengget yang terlebeh tuu =.=". hahaha. yg paling best,dapat pujian freeee " awak ni baiklah. sape name?" uicehhhh
malu a weh ! :"> . ekeke. then kami kuar kedai lagi sekali dalam keadaan tersenyumm. eh, aku sorang je ah senyum. hahaha. time balek, aku berfikir la. asal la abg promoter boleh salah en. mamai ka? blur ka? then , instinct aku datang lagi ,bak 'tora datang lagi' gayanye. hahaha. "syud syud,aku rase en. abg tu tersalah sebab nampak kite chantek sangat kot !" syud: " yelah tu kot! "
hahahah. dan buat kali ketigenye, kami tersenyum sampai ke telinge hingge lah tibe di depan pakgad. wahaha :)))))).

nah amek gambar beg muraaa :D



pandangan atas


pandangan sisi


p/s:
salu lau cakap chantek2 ney
mst teringat kat
fuziatul shafawani !
winkwink
oh sahabat, bagaimana kamu di kuantan sana ya?
:)

pp/s:
balek tu
syud n safi tgok avatar
then
who came up in my mind?
muna martadza !
haha.
ya kamu juga sahabat?
ada baikkah di sana?

semoge Allah merahmati kamu semua.

ppp/s:
yang penting kami chantekkk!
hahaha :)

No comments: