18 July 2010

another weekend




excited ! my adek, ilham came to visit me! huwo0o0o. unexpected. eventhough thats not the point he came here, but still, happy happy ~ wink wink. excited ah sebab die dari INTEC do. hahaha.safi cakap muke die versi aku lelaki. haaa, baru kau tahu siblings aku ade muke same. salu compare ng alonk memang sampai kambing jadi lembu pon takkan same. hahaha.

dan sekali lagi ,weekend ini di-spend-kan bersama cik safiga dan syuhada. engat nak gi kfc jaa launch tu. sekali bile adek mahu belanja kakak ke mid valley, berbulu telinge mereka mahu ikot sama. maaf,aku bukan enggan. tapi ...this should be sister-brother moments right? >.<>

aku siap salah naek bas sume sampai stesen Abdullah Hukum. pehhh. kentut punye bas! hua3 salu even bas tu nk g kl sentral pon,mst lalu punye jalan ke mid. ni tak. mmg tahi kambeng la wa cakap lu. terpakse kami naek taxi. malu je aku ng adekk =.=".wuwuw.

sampai mid,mahu tengok wayang. biasalah sabtu. queu macam tali kecapi. tak putus. Am nak goldclass lak. lagi hardcore! bia betol adek aku neyyy. hua3. alonk ! kau jangan jeles! duk camping sane baek2! jgn smpai kene ngorat ng orang utan lak. hahaha. tapi tapi hampa. seat cam tahi lagi =.=". Am nak g makan. so, aku introduce kat die nasi portugis. jengjengjeng. haha. time tu ah syud ng safi br sampai mid. penat aku tunggu nak jemput kat centre court ,las2 dyorg da siap borak ng adek aku kat fo0d court tadi. grrr. aii lawan tuan nampak? hahaha :D

pas makan ,adek babai nak balek. so , kami bertige go 0n la journey. safi kate: jalan2 je. elehhhh,taleh caye la kau neyyy. nak beli sandal lagi pulakk. haha. baru beli kt ou las week kan? hee. sebbek las2 syud yang rembat. sabar safi sabar. at least, pakai dulu sandal opera kau tu. merajuk lagu opera cine kang sandal mung tuhh. heee :). aku? ohhhh. aku rembat pa ja. tetibe terpikir nak beli pencil box yang muat calculator. sebab aku kadang2 class fizik seketul je. sje ah nak lenggang kangkung. tapi cam serabut lak nak kene bawak byk2 barang. so, saye beli jugak laa, case GUTSO. emm, leh la tahan. sukee :) thnx syud and safi sbb pilihkan kaler~
about adek aku ni,Am. dulu kitorang mane rapat sangat. beze setahun kot sbb tu. so aku mmg tak kesah a . tapi, as i grow, cam terpikir lak bond aku ng die. mmg lumrah kakak kot. tu yang aku excited gile baby ni.hahah. eh tak carut eh.:D. time die datang , aku excited. time die ajak aku gi mid, aku excited. time lam bas, aku excited. hoi maslin hoi. active betol sympathetic kau ney ehh :D lam bas, saje je ah studi bio. sedar pon diri due2 nak exam =.=. ampun ampun. then , aku br taw syllabus dye unlimited. at least aku ade solom0n and campbell. dye, perhhh, blaja sket. kua byk. if soalan yang keluar tu die tak penah tahu, mmg free2 burn ah.hahaha. so blaja sendiri :p. emmm, time tu aku cam dapat semangat sket ah. ade hikmah kot adek aku datang ni. as everybody know, die kan pelajar tiptop. memang taleh lawan ah. syukur time zaman die pts tade dah. lau dye lompat darjah la kan.pehhh. i really dont know if i can handle the pressure. beze setahun pon da cm cacing getik. hee >.<. NO. the point is, lam bas tu, aku leh a borak lama sket. it's not kitorg tak borak kat rumah. tapiii, cam aku cakap, xrapat sangat, janggal lah. betul la org cakap, perjalanan jauh membolehkan kite mengenal seseorang itu dengan lebih dekat lagi. Alhamdulillah, aku da terungkai sikit tentang pendirian adek aku ni.hehe.adelah,takkan nak cakap kot. lips is sealed :)
pasni leh laa aku borak panjang agi . ade modal :) aku tak pandai ah nyakat adek aku yang ni.hee

as for safi and syud, i know we had an eyeopening conversation kat kfc tadi kan? haha. jangan takut ng aku. aku memang observant. tak caye tanye aimi muna dan sekutu dengannya. tapi kau jangan terjangkit kutu lak. ekeke :). and of course, i hope after this we will know each other very well. hee <3>


okeyh semua,dengar harapan misi setinggi gunung aku ni:

ESOK

bangun pagi
kol 8
discussion math
habeskan biology
study physics?
basuh baju
jangan gatal nak keluar.




hahaa.so sape2 nampak aku buat bende2 yang xsepatutnye iaitu yang selaen tertera di atas, sile fire aku ng bazo0ka, biaQ sedaq sket naaaa.huaaaaaaa.



due date: selasepresentationmathkuizfizik.jumaatexamfizikahadexambiology.
tahniah . TERBAEKKK ! =.=

No comments: