12 August 2011

Semangat . Day 11 .

Assalam 

Kalaau korang perasan , i missed my Day 10 post , =.=. As if ade nak baca lah kan . hahaha. Semalam susun2 file sampai xsedar masa da 00:00. wuwuw , then baru teringat xbuat lagiiiii . huhuhu. So  , terpaksa la saya edit post sebelumnye ini , hehehe. *tips tuk kejar masa . :D . Semangat la kononn kemas2 sebab nak masuk Sem ni nanti , muahahah. Puasa pon baru belas2 hari, dah berangan nk masuk sem, kikikik.


Day 11 – 5 facts about you.

1) Periang . periang ? macam ayat budak sekolah . hahahahaahhah. Dulu aku kat sekolah, senior2 suke tanye aku kenapa aku macam happy2 tade masalah . Then i will ask back , " kalau ade masalah pon, taleh nak happy2 ke ? " wohh, sampai begitu sekali tahap keriangan aku . heheh. eh betul laaa , xyah laa nak hangkot sume org dalam sorrow yg aku alami pon kan even tgh bersedeh ke hape . Dengan tade org yg tade kaitan , mari kite senyuuuum. Dengan org yg ade kaitan? Buat pandangan maut nak makan ! HAHA kidding .Buat bodo je laaa~. Kawan2 aku , tataw la diorang nampak aku ni periang ke hape. Tapi kalau nak ajak aku maen2 ape2 , mmg ajaklah aku. Kurang peratus tuk ditolaaaaaak , muahaha :)

2) Jujur . In fact terlalu jujur . hihi . Most of people selalu akan kata , aku ni direct sangat dan kasar. im sorry people . Tak bermaksud pon, Sorry kalau terasa . Kadang2 bile aku cakap or tanye something tu , its purely came out for declaration. Bukan nak saket kan hati . Kakak aku kate , aku ni RAW sangat ayat tuu. Kena olah2 , tapis2 dulu baru boleh dikeluarkan. HAiyaaak=.="  . Kire macam aku ni , lambat memproses ayat sendiri la gamaknye . hahahah. kat fb ng twitter hallamaak ayat nak power2 je , tapi bila nak cakap onspot terus FAIL! . hoho. Sorry again . Im working on it :) . Kalau taleh jugak , i guess we need to live with it .:D


3) Hangout . Saya suke hangout keluar jumpe kawan2  hihi. Note that , kawan2 adalah manusia yang dikenali  , bukan orang yang tibe2 aku kenal kat fb , twitter ke hape, hehehhehe. Senior2 atau satu universiti leh tahan lgi. Total stranger agak susa utk hangout bersama. hihi . okey , sapa tak suka hangout ? best wohhhh. kawan2 yg gile2 , ataw kaye  , mmg best tuk jalan2 bersama. kalau hangout ng keluarga the best ! Poket ku selamaaaaat . hihi . Jalan jalan ni pun satu exercise apeeee . Sebab bile balek umah je , kaki lenguh2 , macam aku dah lari satu kampung =.="

4) Skill . Sebenarnya , aku suke bende2 yang skill ni . Macam , cmane nak baiki tv , komputer ataw cmane nak berkebun. Sebab tu aku dulu pbsm (xde kaitan ).Tah macamane aku leh ade kat Biotech ni =.=" muahahaa. TApii , aku bukan la nk belajar gile2  . I mean , kalau aku tahu sikit or basic pon kire okeylah. Boleh la idop kot , hihi. Mungkin sbb aku budak sukan kot . Nak perkara2 yang menggunakan fizikal je , miahahah. Patut la , kalau dalam class , tade bende2 yang menarek , mungkin aku akan tidoo =.=" . Dan , kalau nak belajar dalam bilik , aku lagi rela nak jalan gi library , sebab ape? sebab aku JALAN , see ? Aku begerak. Adalah keseronokannye di situ. heheh. Aku tahu , aku mmg pelek =,=" hihihi

5 ) Aku suke no. 5 . dan ape2 yg ade no.5. Dan ketahuilah , aku suke dan bangge bile challenge ni suh taruk 5 facts , bukan 2 , 3 , or 10 ke. hihihi. Nombor jersi aku no,5 . if tak dapat ,aku buat no15 . asalkan ade LIMA tuuu. miahaaha. In every match , or game ,aku akan tgok sape yg pakai no, 5 . kalau hebat, nanti aku berbangge2 la, kembang2 hidung sendiri sebab die hebat , HAHA! so bajet die hebat , aku pun bakal hebat :8) kikiki .

okey , pendek je aku tulis , Sebab lappy aku asek2 mati . Panas ke ha. adooooi . terbantut la mood aku camni . hoho. Sebelum die mati lagi ,baek aku tules habes cepat2 .haha

Jaa
 *lappy off*

No comments: