16 October 2010

KPop ke KrePot?

semalam, memang sejarah. sebab aku kua jalan ke Ts sorg2 T.T. memang xpnah aku wat keje2 begini. haha. selepas menelefon semue member yang diharapkan mampu menemani aku,satu haram jadah pon xade mase tuk aku :(. wuwuwu. ah kau bajet penting mcm menteri pulak. hehe.tapi takpe, disebabkan saranan seorg kawan yang kate jalan sorg2 lagi best, maka misi yang murni diteruskan jugak. hoho. misi ? oh yaaa. misi aku ialah nak gi memborong barang dari negara yang ade Utara dan Selatan tu ha. Ape? yeah, Korea ! tapi taktaw nak gi mane T.T. actually si Raje nak bawak. tapi dye sebok mengalahkan wakil Adun. tak dapek la den nak nolongnye. And Shakira shukor ataw name glemer Keyra nk teman je. tp byk hal la nk kene abg amek dulu lah blablabla potpet , lambat. aku end up jalan sorg2 , belibelah sorg2, makan Mcd sorg2. haaa, tapi beli baju mandi due org lah. haah Keyra nye. hihi. and nak tengok aku beli ape? memang rambang mate macam comp0und eyes la wa cakap lu. semua besttt. semua mahuuu . tapi semua mahaaaaal. bo0 4 dat ! ahahah. original kot weh ! lingkup ah nak murah2 ney. and yes, fanaticism comes with a price dear. hoho. fanaticism : excessive zeal. irrational dedication. tapi aku maseh terkawal lagi lah. jangan risau. hahaha. Nah amek pixca ! :)

makan sorg2 .

yup, Jang Geun Suk:)

Big Bang & B2st
br pasan duedue stat ng B

for adek
teringat Hajar :D

oh yeah !
itu lah Keyraaa.
lihat dye buat ape tuuu >.<"


Alhamdulillah lah selamat misi.
eceh.
pasni nak gi Misi keamanan pulak
jika diberi peluang.
wassalam.

4 comments:

Anonymous said...

Jap jap yang atas ni semua yg kak maslin beli lah kan ?

Max's bubble said...

yupyup
except shinee
just showing teringt ajaaa je
:)
hee

piqaiqapiqa . said...

nak ikut weh gi misi keamanan !

Max's bubble said...

keyh jomjom !
lau ade aku tahu da nak ajak sape ;)