16 October 2010

status II

saya tak tahu kenapa . tapi sejak akher2 ini, status saya datang dari kepalahotak sendiri. dah lah yang keluar tu dashat2 lak tu ayat. peh . bukan nak membangga. tapi tu lah hakikat. rupe2nye banyak benda yang saya pikerkan ni sebenarnye. hohoho. dulu mase sekolah, saya terpaksa tulis dalam buku tuk keluarkan semua benda yang lingering my mind neyh. rasenye kalau compile kan memang boleh buat buku lah. pastu jual . buat duit. cet, macam ade org nak beli >.<. hikhik. tapi tahukah anda bahawa, jika kita menulis semua perkara yang kita risaukan.atau pikirkan. ia membantu untuk kurangkan stree. or else, it will be playing in your mind hundreds of time. sampai nak wat benda laen pon takleh fokus. hua3. self-experienced. so, i think blog ny boleh bantu kot. besides kurangkan stress,boleh kongsi ng mmber tentang kerisauan itu. dan mungkin, boleh menjadi pengajaran kepada dia juga. well, sharing is loving :) but well, kalau nak tulis dlm blog pon, kene lah berjaga2, jaga batas bahasa, tatatertib ayat yang mungkin boleh menghiris hati sesetengah pihak eg: Racist. sort of la. haa. kalau nak jugakk,mungkin selepas meluahkan segale perkara yang bersarang di hati, boleh disusulkan dengan cadangan ke. hehe. tetibe rase cam jadi org yang bg2 tips lak nih.miahaha . okey. tu jela post arini. hoho. saya sdg memikirkan hala tuju bl0g ini. doakan saya. wassalam.

No comments: