15 August 2011

Sambung

Disebabkan post tadi panjang sangat , terpaksa buat kat new post muahaha.


Okey ,
Day 14 - Who Are You ?


Nama aku , Maslin binti Muntari . Tang name aku ni , aku tatahu  kenapa orang suka sangat salu salah . Kalau tak nama aku ,name bapak aku . haihh =.=" padahal simple kot . Maslin . Muntari  . Hah , dah. Siap satu nama yang cantek :p. Tapi , kalau ade anugerah ke , laporan majalah ke pape , mesti adeee je satu huruf sangkot ke hape . Maslim . Mazlin . Mumtari .Munjari. =________=" Lagi best . Salu je kene ejek Mentari la kat skola rendah dulu. Perghh. Pemes aku. Naek skola mngah . Up sket. Sulley Muntari . Kan feymes tu ? hihihi . Pastu ustaz Kosim suka pulaaak bahan nama aku ni , " Apabila Mentari menyinarkan cahaya . eh bukan Muntari eh ?" HAHAHA. Satu surau pecah gelak2 . Tak menahan. aigooo. hihi . Tape la. Yang penting  Aku tahu , nama aku spesel and i wont trade with anything pon in this world :)


Lahir pada 15 May 1991. Ye ,saya 20 tahun in 2011 . hihi . Dan hari ni 15 Ogos :) . Mungkin sebab ini aku suka nombor 5 :D . diberanakkan di Hospital besar Johor bahru . haa ,meme kawe oghe johor . Wong Jowo lagi , tapi ngomongnya orak ngetik . hihi . Sittik2 boleh laaa~ haha . Tapi aku tinggal kat Selangor . Sekolah Selangor . Matrik Selangor . Universtiti kat Pahang. wuwuwu~ . 4 siblings , the second . Angah~.


Hah  , keje aku kalau kecik2 dulu , suka baca buku utopia . pastu dalam buku tu , die selalu ade macam  kuiz2 yang untuk mengenal diri . Contoh macam kaler kegemaran merah , org nye macam ni macam ni .Kalau kaer ungu , orangnye macam ni lak. haa , camtuu. So , ini adelah beberapa test yang aku amek lah :


*korek korek buku *






1) Warna


 *Merah : kamu memang suke flirt sana sini . Tapi once your interest is sparked   ,Theres nothing can stop you !
 [ Perghhhh . ala ala setia la ney ? >.< ]


*Pink  : suke flirting and enjoy hang out with the boys . Dah ramai kekaseh , xtaw nakpilih mana satu . hati2 jangan sampai special guy terlepas sebab busy sangat bergumbira . Muahaha.
[ Part hang out tu betul la , tapi ng laki ? erkk. hehehe.]


* Hijau : innocent and suke perkara baru . Setiap masalah diterima dengan baek dan positif . Ramai laki anggap kamu cute dan senang dgn peribadimu . Ceria dan setia . Cool ! 
[ hekhekhek :">. Memuji sangat nehh ,even ade laaa sikit betol :p ]


*Hitam : Boleh jadi moody . tapi orang sekeliling ingat kamu misteri dan nak tahu diri mu yang sebenar . Baik hati tapi... cepat tersinggung okey . hihi.
[ HAHAHAHAHAHAHA , bollehhhh laaa ]




2) Various things .


Yang ni aku tak engat la ape . Aku maen pakai salin , aku pun takpaham @.@. HAHAHA.


*M&M : cool . Kamu memang seorang yang dicari2 dan teman yang suka aktiviti sosial , Ape x nya , dalam pale hotak kau tu ,ade mcm2 bnde gile yg kau nak buat . Konon nak enjoy ng happening la .


*Love : Serious personality ! Bossy dan kekwat =.=" . Tapi everybody knows , deeeeep down you have a heart of a solid gold . ecece :>


*bentuk S : extremely Creative :D. tapi sometimes individualistic .Suka libatkan diri dengan keje2 kesenian .


* Tataw : Suke dimanja .Sebab tu perlukan seseorang yang romantik dan pandai mendekati sepanjang masa. Awwwwww :')


# Caution : ini semua hanya lah fakta didalam buku. Jang nak percaya sangatla . Walaupun ade banyaak bende baek sangat betul tentang aku . HAHAHAHA.


Aku ade baca buku psikologi . Die kate , sebenarnye orang yang paling susah untuk difahami adelah diri sendiri . haaaa.  Tapi bukan mustahil tuk kenal :). Cume , no man knows their own limit . Dan orang yang kenal diri die , adalah orang yang menerima akan kelemahan  diri  dan akan jadi lebih menghormati orang lain. Sebab semakin kita mengerti diri sendiri , kita akan lebih mengerti sikap dan perngertian terhadap hak2 orang lain . :)


Okey tu je. 


Jaa ! :)

2 comments:

S.A.I.N.A said...

haha sy pun name saina, simple je..tapi org pggil sania la siana la. sadis sungguh =P

Max's bubble said...

hahaha. u know how i feel :)