14 August 2011

Travelling . Day 13 .

Assalammmmmm !

Wahwahhhh , semalam aku bukak blog . Gile bapak terkejut ramai gile komenggg ! Muahhahhah. Apekah ini apekaaah. Diri ku bermonolog sendirian . Oh , baru aku teringat pasal segmen AA. Cis , buat aku teruja je . eh , mmg wajibla teruja . sebab follower dah cecah 100 ! kikiki *pencapaiantakseberapa* . Siyes mmg tak sangka perkara follow2 tu akan menjadi . Sebab join memaen n suke2 je . heehee , Ikut Kawan :D. Takde keje. :D Ahh semuelaaaa. :) .

Hehe , so , di sini nak cakap Thanx korangggg yang follow . Saya dengan rendah dirinye mengalu2kan ke'follow'an anda semuaaa :) . and if u follow me , i will follow you back ! . Blog2 anda juge sudah dipamerkan di sebelah kanan blog ini , di bawah label , LETS TRAVELLING ! . hee . Lai Lai Lai~

Oh , aku dalam segmen tu under negara switzerland . Pewit ! tapi snanye aku nak New zealand =.=" muahaahaaaa. Tade kaitan ponn. cuma sebab suke NZ lagi lebeeeeeeeh :D. hikhik . Akher kata , Ayuh kita melancong ! ke paris, ke england , yaaa. ke seluruh dunia !  Selamat berkenalaaaan :)


Day 13 - What kind of person attracts you .

Emmmm.


Camano eh. hihi .


1) Ohhh . Lelaki handsome :"> 
Muahahaaha. well ,siapa laa tak suka muka yang ala ala Seth tan atau asyraf Muslim atau Johnny Depp atau.... U name it .:D


2)Tapi walau cenggitu , aku memang tak menahan laaa kalau jumpa orang yang keja asek duk dalam bilik atau macam terperuk dalam gua , tataw nak buat ape2 . hihi , Kirenye , orang yang aktif , sangat menarik :). Tak kire la sukan ke ,kelab ke , ape2 ke . Kemungkinan , orang begini lebih bertanggungjawab :)


3) Cool . Miahahahahhaa. hari ke berapa tah , aku cakap aku ni penggelabah kan ? haaaa. ini yang dinamakan , opposite attraction . Kau senyap , aku bising. Kau kurus , aku gemok . =.=. Kau tenang , aku serabut . Kau matang , aku hehehehe. So , kirenye kalau ade masalah2 ape ke nanti . Bukan diaaa yang akan freak out . Tapi die yang macam , "emm okay , takpe . Nanti kite pikir cmane nak setelkan ini semue " .. Ohh my knight in shining armour! 8). he he he .


4) Read between the lines . Haaaa. aku ni memang artistik sikit . kikiki . Kadang2 , ngade2 bagi lagu. kdg2 ngade2 ckp bahasa laen . kdg2 , terbeli barang same . Well , semue perempuan nak laki yang macam ni kot. muehehe. So , nampak la sikit , macam meant to be together , ecewaaah. Tak gitaw pape pon , still leh figure out rahsia hati :D. Hamboooooi , melampaaaaau . HAHAHAHA. tapi tapi , mengikut pengalaman , jgn nk btween the lines sgt , sbb mereka pon manusia ,mane boleh read mind =____=". Ehhh jap ,  aku suh baca btween the lines , bukan baca mind. :D


5) Smart . okey , ini ade 2definisi . satu smart otak , dua smart baju . emmm. Well , smart otak tu , laen orang laen smartnye . So , i prefer smart penampilan diri  :) kadang2 tu  , muka takhensem mane . Tapi , performance smart giloooooooooo. Terus ttbe rase diri kau hensem :3 kikiki. Iyeeeee betoool :p. Tambah2 , perangai pon smart . Lelaki Melayu terakher ! Fuhh . Tertarik menarek la derrrr .


# tapi walaucanepon , memang ade various things leh wat aku tertarik . Kalau perangai cam setan , ttbe kat blog kau punyela ber falsafah bagai , its like...whattheheck o.0? he he he . atau atau . Perangai macam malaikat , tetiba kat chat macam kasanova mana tah sesat, its like Ftw o.0? ki ki ki . Haaaa. Kadang2 aku pon tataw asal aku tertarik sangat dengan orang2 yang macam kau . haaaa , tu yang parah tu . hihi. Okey tu je la.


Jaa ! :)

No comments: