15 May 2010

bola baru ! :)


bola nak maen ng hanee nnt >.<


first time besday aku gi jenjalan ng mmber
miahaha :)
disebabkan aku baru 19 tahun (didnt i mention dat )
so, b4 ney kat skola la sambut en
itu pon time2 besday aku salu jeee nak exam !
xpuas ti tol la aku ng exam neyh!
hahaha

then last year,
aku dok je ah umah.
hukhuk

so skg sy celebrate kat luar !
ngeee.
tapi tapi
sekali member ku itu tak jd pula
haihh =.="
tape2
alonk ade !
weeee~ !
so ke time square lah aku gamaknye
heee

then di tym square
alonk blanje movie !
wo0t wo0t !
ade fendi jugak
kawan alonk.
die ade keta
sy sukee :)
hahaha.
balek xyah susa2

pastu2
blanje diri sndiri baju tshirt@.@
alonk ah ny
xdak duet ,nk treat aku kunun.
hukhuk.
yela2 i hold on to the ticket treat okeyy?
miahaha

selepas seharian di ts
kami pon pulang

malam,dinner treat lak
ng family.
i want pizza hut !
tapi papa mkn kdai apetah penang smthng grrr.
kureng sedappp.
hoho
@selayang mall.
then jalan2
tanye2 digi.nombo aku cnfirm mati do.harap maklum.
uhuk2
then2 aku dapt adiah bola !
yeyyyyy!
syg ayah!
haha
walaupon rm39 shj
sy tetap suke !
ngeeee~!
bola keranjang kesayangan ku alahai <3
wee.

pastupastu
balek umah.
terlepas tgok syahir AF yg digilai tu nyanyi.hoho.
thenthen
check sume wish and reply.
gile sampai nk muntah
muahaha.
maseh,sy berterimekaseh kpd anda semua
ohoho.
then 00.00 daa
arijadi sy berlalu dgn begitu shj
hoho =.=
sy rase ganjil lah
sy jarang la tade perasaan pada harijadi
sy lah antr org yg paling excited ble smpai bab2 besday neyy
heeeee :)
tapi kali ini berbeda.
oh, mengapakah mengapakah ?
emmm.
walaucne pon,
terimekaseh mak krn melaher dan mendidik sy di bumi ini.
da 00.00 kan?
so,terimekaseh ckgu krn mengajar sy hingge sy mmpu berade di kedudukn sy skrg ni
selamat ari guru
jasamu dikenang :)

tu je laaa
oh
xlupe jugeee
cik fuziatul syafawani
for the post !
aku eja btol ehh
heee
syg kau ah!
terharu dol!
weeee~
rindurindu
usha muke aku di enpon kamu yaa?
heee :)

daa~

1 comment:

Farhanee said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! sukanyaaaa! tak sabar tak sabar nak maen bola tuuuu!

memang what a day lah , mcm2 berlaku. haha :D :D