27 May 2010

katak oh katak

pada suatu hari,
kite berdue pergi ke sebuah guablogger-emoticon.blogspot.com


guard gua tu kate,

kat dalam gua banyak katak hijau,blogger-emoticon.blogspot.com

jangan pijak,nanti dapat laki xensem.blogger-emoticon.blogspot.com

kat dalam gua,aku terpijak sekor.blogger-emoticon.blogspot.com


aisehhh. kau tak lak.blogger-emoticon.blogspot.com



bile time kite kawin,

aku betol2 dapat laki tak ensem.blogger-emoticon.blogspot.com



tapi suami kau ensem.


so,aku xpuas atilaa.blogger-emoticon.blogspot.com



aku tanye suami kau,

nape dye kawin ng kau?blogger-emoticon.blogspot.com

aku pon cantek ape,pehal tak pilih aku? blogger-emoticon.blogspot.com


suami ko jawab,


" nak wat cne, aku pon terpijak katak hijau dulu "


wakaka ! blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

3 comments:

Unknown said...

hahahahaha...
afiq,tnsen kah??
^_^

Max's bubble said...

mo0n~
mnde kau ckp ini?
siapakah afiq ?
miahaha

Unknown said...

hehehehe..
sje jek nk test ko..
kihkih..
*pdhal trslh komen snanye*