19 May 2010

aku di sini !

okeyh okeyh
i'm here
back to write my dear readers
uicehh
hahaaha

nk cte pe neyy
haaa

ambekkk

******
Munirah Syakirah :KECANTIKAN TIDAK SEHARUSNYA DITUNJUKKAN - Maaf Dari Sorga,Faisal tehrani



Maslin Muntari
I read dat
Hehe,actually I read HIS
Sunday at 5:47pm ·
Munirah Syakirah
Munirah Syakirah
hahahhaa...buku tuh ringan~seswai la untuk remaja~
Sunday at 5:50pm
Maslin Muntari
Maslin Muntari
Tp ringan sgt
Haha
Dan sgt hijau sbb buku tu mse dye awl2 nk stat menulis
And sy rse genre seram tak seswai ouh tuk dye
Hia3
Pnah bc karbala tak?
Sunday at 5:55pm ·
Shiety Myra Chubbyra
Shiety Myra Chubbyra
bkn faisl tehrani nie...wak phaman ketuhanan yg pelik2 ke?? bkn kne band ke dy punye karya??
Sunday at 5:58pm
Maslin Muntari
Maslin Muntari
Pelik2 ?
Haha
Da try bc ?
Smtyms words doesn't enuff to prove dat.
Sunday at 6:16pm ·
Munirah Syakirah
Munirah Syakirah
hahaha..agak la..seram x seswai untuk dia..ahaks!~
akak ade buku karbala tuh..nak ke..??=)
huh..???ape maksud miss shiety..??x de kena band..dia ni anugeran penulis seni negara lg..
dulu rasanya ya sebab org katakan dia fahaman syiah~
tapi saya baca bukunya bukan skdr trima..
ada jugak idea dia saya x trima..esp dlm buku apa saya x ingt~
tapi yg ni mmg saya stuju~
saya hanya percayakan ALLAH..boleh bg pendpt awk pasal faisal tehrani ni..??=)saya x bapa knai faizal tehrani..saya juz tgk buku2 dia je,,~
Sunday at 6:55pm
Maslin Muntari
Maslin Muntari
Haha
Kak shake
U shud ask me too
Don't u know I'm 1 of his fan ?
Hee
Karbala,sy ade.
Sj tnye nk tgok k.shake bc x.
Terkejut x tw fact 2?
Hohohoh.I am.
Da bc tuhan manusi ?
Itu yg plg mmbuke mate :)
Sunday at 7:00pm ·
Munirah Syakirah
Munirah Syakirah
hahaha..i'm nt his fan sayang...but i'm following his books~
buku dia mmg buat kita fikir~
so kita ken tgk la apa yg kita stuju atau tak..siap leh debate lg..huhuh
yup!!!!!!!tuhan manusia mmg membuka mata~betapa perlukan insan ulul albab dalam hidup..mmg itu yg buat akak fikir betapa pentingnya jadi remaja yg cepat matang~
akak ada byk buku dia..=)...
peniup ney pun boleh tahan~
Sunday at 7:03pm
Maslin Muntari
Maslin Muntari
Haha
Kak shake
Xsme ke following ng fan?
Hiaaaa
Hahahah:)
Akak nak kate,
Sbbkn idea lam buku dye lah
Akak ade urge nk jd mtg,eh?
Wowwwww
Hahah
Sunday at 7:11pm ·
Munirah Syakirah
Munirah Syakirah
x la~fan cam fanatic..following juz amik tau je~
kalo dia ade kat luar ke hape..akak x la gilew sgt~
akak amik tau je buku2 dia..
huhuhu...dia hanya manusia biase yg cari makan melalui buku~
n akak pulak membeli buku dia...
yup~buku tuh terlampau berat sebenarnya untuk dak2 sebaya kita *KONONNYELAH*
tapi buku tuh kalo leh bace n hayati..mmg leh wat kita leboih seyes fikir tentang hidup~
yup..dia buat akak byk fikir sal hidup lepas tuh~
matang ke x akak x leh ckp pe..sebab yg tentukan kita matang bukan diri kita~
kan sayang..?=)
Sunday at 7:15pm
Maslin Muntari
Maslin Muntari
Haha
Btol2
Tp kak shake,dr dlu sy tertnye2
Cne nk ukur kmtgn tu eh?
Sbb sy slalu 'disuruh' cpt lah matang oleh org tertentu
Smpai tertekan kdg2
Hahaha
Tp skrg sy da tetapkan kt diri,
Kemtgn tu akan dtg,tp scr smulajadi,xleyh dipakse2
So idoplah dgn khidupan ini seadanya
Hia3
If u read FT, u might like hilal asyraf .
Hv u ever read his ?
Dat is too,eyes-opening.
Hua3
If u olredi did, another similarity in us :)
Sunday at 7:59pm ·
Munirah Syakirah
Munirah Syakirah
ahahaha..matang ohhh matang~
benda tu akan dtg tanpa kita sedar
tapi dia kena datang dengan usaha~
kita usaha..tapi kita x tau bila~
tapi x sedar benda tuh dah ada..huhuhh
akak matang ke..?=p
ada yg matang dlm beberapa aspek..
contohnya..dlm isu pergaulan mungkin dia matang
tapi isu tanggungjawap maybe x matang lg..
mcm tuh la~
slow2...kalo kita ingt ALLAH selalu
insya-ALLAH
kadang kita jenis hepi go lucky...
tapi pemikiran kita matang~tgk cara kita wat decision lah
juz lead ur life dengan cara yg btol~
ingt purpose kita hidup kat dunia ni~
al-akhirah~

hilal asyraf..?penah dengar tapi x bace lg..best ke..?
buku ape yg best
akak boleh je beli..
akak bukan specific kat pembaca sgt...
akak bace je buku yg org kata boleh bukak minda~hehehehe
huhuhu..
Sunday at 8:05pm
Muhamad Shakir
Muhamad Shakir
btol!!!! setuju sgt3!!!
Sunday at 8:41pm
Maslin Muntari
Maslin Muntari


Pe yg ko stuju syakir.
Hehe.maaf.ko xknl aku tp aku kwn hanee
Hee
Kak shake,haaa
Beli buku sinergi.
Die xlah mncbr sgt
Tp masih,boleh buka minda
Dye menyentuh perkare yg kte engat kcik je
Tp sbnrnye sgt signifikan dlm khidupn seorg islam
Dan care dye sgt simple,and sntiase mengingatkan.
Mule2 akak try la terasing.
N then sinergi
Yeah,hv fun :)
Sunday at 9:02pm ·
Muhamad Shakir
Muhamad Shakir
setuju kecantikan tidak seharusnya ditunjukkan..org akn nmpk sndri kecantikan 2..
Sunday at 9:43pm
Munirah Syakirah
Munirah Syakirah
hoho!akak try cari nanti k..hope x terlampau bz sgt kat kuantan utk bace buku2 ni nanti..ehehehe..~


yup shakir..org akan nampak sendiri cantik tuh..kalo kita tunjuk terus..ape yg istimewa~kalo kiat tutup cantik tuh dah org tuh je leh nampak..betapa istimewanya orgh tuh kan..?=p

1 comment:

max'*bubble said...

i never know i cn copy it like this o.O"