07 May 2010

ukhuwwah


aku takkan lupe ari neyy
selame 3 sem bersame
selepas 1 thun lebeh bersuke rie
hri ni
mlm ini

adalah yg terbaek !

kerana ape?

keraneee.....

ini !





aimikirinpikafuzimunainmiraku


ini pada hari khamis
malam jumaat
baca yassin
solat isyak
tazkirah cket dr ustazah pika >.<

hakhak

tym ni syes tgah pening gle kepale nak tercabut otak ouh
ini semue angkara biology yg byk nk mati aku kne engat
gerak pale sket ase cm nk tumpah je ilmu tuu
ouhhh =.="
huahuahua
tapi
sesuatu telah berlaku

jeng jeng jeng

apekah?apekah?

xtahu knpa,tp.. tym bace yasiin tu, dgn sdikit2 kepeningan aku ilang ouh. emmm... bile smyg jemaah isyak agi best. ilang trus ! huwo0o0o0o ! subhanallah! aku pon pelek? amnde aku ase ney snanye. tibe2 menyusup satu perasaan yg sanggaaaat halus. perasaan yg mengatekan aku suke keadaan ini. ya! keadaan di mana semua org berkumpul dan kami semua berjemaah untuk mmbuat semua perkara, sprt yasin n solat tadi. "mgkin ini yg aku perlukan" diriku bermonolog. di tgh2 kesebokan semue org tgh bz nk exm,cm nk perak blaja,mgkin inilah yg aku perlukan.
PENGISIAN ROHANI. bknlah aku xsmyg ke,x ngaji ke pape. cume ini lebeh BAEK. lebeh byk pahala dan hikmahnye bile berjemaah ini,. terase aura ukuwah silatirrahim smkn erat meresap-resap. hua3.

and suddenly,the usrah thing come to my mind. i reconsider whether i want to pursue or not. sbb takot bz. sbb takot xleh bwk. sbb itu sbb ini. bla bla bla. ALASAN. ye,alasan! mmg sume tu alasan. i wasnt strong enuff to face my complexity.but i like the fun ! huhu. O ALLAh ,help me! relating to my story just now, i found out dat, maybe this is what i need. means,the do in jemaah thing. i am glad i'm in uIa. coz the chances to do these things are so many. but still the chances are ther,but it depends on u to grab it. emmm...

i am still thinking bout it ~