12 September 2011

My friends are the most beautiful people #1


Assalaaam ! 

Dah sampai kuantan daaa . Kul 9 pagi tadi infact :)

Perghh . Ramai gile beratur amek kunci . Cis . 

Mahallah Talhah jauh tak engat . 

Tingkat Empat tinggi tahap dewaa.

Barang berat macam hareeemmm.

Btw , post ini dilakukan pada 11.50 pada hari ahad , tapi bila dipost akan menjadi hari isnin , Harap maklum 8)

Okay , saya roomates dengan mereka :

*terpaksa curi pic fb HAHA

UmmuNasuha yang sopan 
Shaidatulnadia si tinggi lampai
RafiqahAzira yang comel

Mengemaas dengan penuh semangaaat ! @.@. Muahahhah. Terimakaseh ayah keran amemberi saya broadband ini , boleh la saya online dengan lajunyaa tanpa kebosanan . Hehehe . My Closedfrens pulak kat T6 =.=" Jauhnyaa , da la tingkat 4 jugaak ! :( . Arghh , you know how much i hate stairs than anyone does :|

So , jumpe la mereka . PErghh , bergossip takhengat . Makan dari kul 8 tuu , sampai kul 10 ! he he he .




Macam2 laa kami recall balek 5 bulan cuti rituu . Ahhh  rindunye Merekaaaa T________T . Hohoho . Banyak pasal cintahati *ecewaaah . sehinggalah kepada Kematian :'( . What i like when i spend my time with them is, i got to hear lotsa different stories , and they are full of reminder . I mean , mesti ada ttebe terselit la kata2 hikmah tgh2 cerite tu , Muahaha. :D . Ade satu ni :

" Instead of ILOVEYOU ,

i would rather to hear you say 'I want to know more about you "
Haaa , ade la kisah di sebalik ni .

Then , the death . perghh , we shared the same feeling @.@ . Lately , kami asek terlintas je pasal that scary moment :| . Nauzubillah . huhu . Petanda apakah ini Tuhan ? . And one thing i can get is , 

" Even i dont meet you in real life , but honesty and chemistry also can be felt . Thats how ukhuwwah works "

Ni kalau aku nak cite , aku kupas kat entry laen la. Muahaha. Then , tgh2 tunggu makanan , terserempak ng due orang ni haa , lama sangaaat tak jumpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! :')



Muahaha , aku sangat jahaat ! Kerana  diorang tak kasi aku uplod , tapi aku pujuk2 , yeyey , bolehhh , heheh :D Itu Aina ,dan itu Safiga . My lovely frens :) . Mereka baru je daftar . Hee , Welcome to Kuantan Junior2 ku ! Muahahahh *gelak jahat . But stiill , ade cerite tertunggak dengan minah baju biru itu . hee :)

So , aku da menapak kat Uia , BAnyak gile bende nak buat ni ,Ecewaaah . Macam la ade jawatan besar Pfffftt ! hihi . Esok , kene setel add/drop yang gile tu . Then , ade clas mungkin. Pastu , meeting basketball lagi. Muahaha , Amboooi , aku baru je nk heal dr cuti , dah serta merta bizi , Hihi .

Cant wait to see whats waiting for me in this semester !

One thing for sure , Chemistry -the-deadly-course , Im gonna Owwwnnn youuuu ! weee :)

Jaa !

4 comments:

saya said...

amboi, bzenye la~ hehe. have a great semester! :)

Max's bubble said...

Hihihi , Banyak plan neyy dalam tangaaan @,@
Miahahah :)
Thanx komen !

Ninie said...

Sedapnya kwn awk makan kek tuh...fuh...teliur!!! Mimpi Secret recipe ar....

Max's bubble said...

Ohh nini suke makan ehh ? hahhaa :D