16 September 2011

Kerana fitrah manusia yang suke meminta

......... Lagi-lagi , Meminta-minta pada yang Esa . Tapi tak mengapa , kerana Dia suke :)



Doa dari  Hati .

Ya Allaah Ya Tuhanku ,
Jika cinta hatiku ini tidak ditakdirkan
Untuk insan di bumi ini lagi , 
Kau peliharalah cintaku ini agar ia suci 
hanya UntukMu
Adapun jodoh ku pada suatu hari nanti
dan diri ini tersedia untuk dia
Moga dia yang terbaik untukku dan sebaliknya
Moga juga diriku dalam keadaan mencintaiMu
Sepenuh hati sebelum dirinya
Dan semoga aku mencintai diriku dan keluargaku 
selepas kekasih Mu
Kau kuatkanlah hati ini dalam menghadapi
ujianMu yang berat ini Ya Allah
Kau kuatkanlah imanku tatkala nafsu menguasai diri
Ya Allah hanya padaMu aku berserah
Hanya padaMU tempat aku bergantung harapan .
Maka kau iringilah aku dalam perjuangan ini . 








Ada suatu ketika dulu , aku nukilkan ia dalam satu buku .
Aku jumpa semula , lalu ingin ku kongsikan kepada semua 
:)


*tetibe aku puitis , Muahaha :)

1 comment:

Khairull-Dean said...

minta lah dengan Yang Maha pencipta.... Jangan meminta pada benda lain... Nanti syirik plak... :D