18 January 2011

Second day report

bagi peluang kat nik jadi tinggi >.<



omg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku maen macam taikk ! :<
wuwuwuww
alhamdulillah menangg.
19-6 with pmacy.
walaucane pon, sangat upset dgn my performance.
sangaaaaat tidak puas ati ! huhuhu
memang antara sebabnye adelah coach aku yg poyo tu. 
tapi pelek gak ,pahal aku nerves sangat dgn mamat tu o.0?
padahal aku yg beria ia kot soh dye turun tgok 
pffftt !=.="
dah laaaa maslin , lupekan semua ituuuu !
gangguan jiwa je.
yang penting , sok kene perform agi better !
there's always tomorrow remember ?
buat dgn stail aku.
pi mampuih mana la hang . 
okeyh, sok final. this is it ! we have to win this. so , wat tol2 eh.
takyah a kau gelabah ayam depan mamat rambut bajet bieber tu
mungkin sbb da lame kot. cam lupe da cane nak behave. blerghh =.="
aaaargh ! lantak ah

esok . sciencess vs medic . 1830 . Bring it on !

2 comments:

SYUDA said...

hurmm don't let ur feeling effect ur performance... ;)

SYUDA said...

hurmm don't let ur feeling effect ur performance... ;)