29 November 2010

munirah norzaki

ahahaha ! mst kau terkejut kan ttbe name kau ni jd post aku? ekeke. ha nk ckp je. si pemilik name ney syorkan aku buat tumblr tros mmndgkan sjk keblkgn ni post mcm pemalas tak hengat, asek gambaaar je. mmg aku sorg je la yg phmkn >.<. huhuhu. sory guys yg mengfollow blog aku. ttbe mcm tade lgsung kerajenan nk menulis. padahal otak ni byk lg isu tak dibncgkan .*cehcehceh. mcm ape plak :D. and thx 4 da suggestion munirah :) nk buat ke ha tumblr ? hahaha. rase mcm tanak lagi. blog xhbes explore. *bunyik mcm nk jd blogger hebat. ngeee. em em , tp insyaAllah akn mnyusul la kot. TADI bc pasal Faisal Tehrani kat paper iluvislam, and then beliau mention sstgh buku yg dye karang. so mcm terimbau la kngn2 aku di zmn aku mmbc buku2 itu *ape pnye bhs *  and syesly , snanye , sastera dye ni buat aku selalu berfikir, termenung tapi pada mase yg same, tenang. HAHA. pelik kan? tenang bc sastera? selalu org rase kabut tak paham pape. aku pula tenang. heee. tp tu la yg sebetulnye . dan aku suke menulis. dan mahu org menikmati tulisan aku. tapi apakan daya, aku cume seorang budak sains yg mempunyai secebis hati dalam bidang bahasa. yang dalam pengamatan aku, ,jika aku punya peluang untuk mengembangkannya, pasti aku menjadi 'sesuatu'. ya, barangkali Tuhan mempunyai rencana yg laen buat aku hngga die menetapkan aku di jln ini. aku masih cinta seni itu. hanya masih tidak cukup rencahnye dan masih ade mereka yg lebih layak drpd ku. lantas akan ku sahut seruanNya untuk berbakti dan meneruskan lgkah dalam perjalanan ini. terus dan terusss mencari  seni dalam alam ciptaan Tuhan. membongkar rahsia alam yg masih terkunci dan misteri. memetik kate2 seseorang :
maka aku rasakan dunia ini seni. lihat sahaja hasil karya tuhan. semuanya berseni. maka aku jumpa lagi cintaku di sini. di medan yang asing ini.
sedikit menjetik hati ku. masih punya manusia di luar sana yg sama seperti aku. aku tdk bersendirian, nyata, masih ada perspektif yg boleh mmbuka mata. lalu mengapa aku harus ragu ? sedangkan aku yakin , di dlm dunia ini ,masih ada sinar , untuk aku meneruskan jiwa seni ku ini , walau berbeza ruang graviti. :)

forget all the reasons why it wont work, and believes the one reason why it will

insyaAllah :)

*okey aku tahu name kau tade kene ngene ng ape yg aku nk ckp ney. hahahah. pinjam name eh :D

No comments: