23 November 2010

ommo-na !


haaa. nampak ini , tahu tak group ape ney ?
presenting...

B2ST !

well as u all know , i ney peminat mereka yg tegar lah kan. bukanlah kerana sbb muke jambu n macho, ttp juga kerana dance mereka sharp, energetic n hebat walau maseh mude ! yeahh !
haa, tapi hari ni nk ckp pasal ni, jengjengjeng :



okey , 2 pic ney adelah mamat ug same. name : hyunseung. weheii, mmg aku jatuh la ng dye. maybe sbb dye X-bigbang, so aku as fan no1 bigbang mcm terkena badi la.HAAHAAHAA.
Die pon cm comel jep. tp new album dye ney, mcm da tak comel daaa. huhu, sedeh i.

tp ttbe ade sumone yg mcm menyerlah gile. dulu pndg sbelah mate jep. hehe. ney dye, Junhyung the Joker , atw rapper.


ha kan kan kan ? muke ganazzzz gile kan? haa takot betol. rmbut pon stail pape tah pacak2 botak gitu. tapi wehhh, ahaaa, skali dlm album baru, macam...waaaaa *melting*, lihat:




haaa, laen kan? cet, sape tak caer tipu ! >.<'ahahaha.
wehh cool gile wehh, tu tak tgok lagi dlm performance, ah~~~ ^^. hahahaha. boleh taaaaakk ? ekeke. aku xsgke aku akn post bnde cggini dlm blog aku yg penuh informasi . ekeke :D

walaupapeon , i am B2uty and VIP 4 ever yaah ! :)

<3



No comments: