17 November 2010

JPJ !

okeyy, mari kite imbas kembali perjalanan aku dalam mengecapi lesen yang sah !
blogger-emoticon.blogspot.com


ini dalam ceramah 6 jam. lepas gap sehari , aku test computer. pehh. gap sehari je weh ! alhamdulillah pass, 47/50 :)). terimekaseh kat ibubapa kerana bg mse sepenunye 24 jam tu tuk aku menelaah HAHA dan kpd metro sbb bg buku soalan contoh. series rase macam exam skola
blogger-emoticon.blogspot.com

ini waktu first time amali kereta.
sempat jeee aku nak mengsnap.
sbb aku duk sbelah org yg blajar
da la siap tanye aku padahal aku pun tataw HAHA.
blogger-emoticon.blogspot.com

ni baru amek semalam.
yepp, last class :')
di mane enjin aku tak perfect2 agi.
masih je mati grrr !
blogger-emoticon.blogspot.com

SO
kesimpulannye,
Go0dluck JPJ !
jangan cuak sangaaat
lo0se a bit.
stress sangat kang gelabahhh mak aih.
but not to overconfident yah?
blogger-emoticon.blogspot.com

akhir kate ,
sambil tunjukkan spear terbalek
lalu gerakkan
cakap :

JPJ ! BAK DATANG LAH !

blogger-emoticon.blogspot.com
HAHA .

WISH ME LUCK !
blogger-emoticon.blogspot.com

4 comments:

Nadira Hidayah said...

goodluck maslin!. bawak keto sonang joo. haha kjap. kau blaja kat subang eh?

max'*bubble said...

yupyup
eh kau kat kedah ke ? :)
thx syggg :))))

beLLa bLoG said...

GOOD LUCK! sng je weh!! muahahahahhaa

Nadira Hidayah said...

patotlaa tempat blaja samo nii. haha jalan 2 mencabar kann?? muehehe