12 May 2011

Masakan Panas

Setiap kali aku berada di cafe2 universiti ni , 
hati aku digamit kerinduan universiti yang di sana . 
Lagi2 apabila terbayang kesenangan yg dihidangkan .
Oh , betapa aku tidak melihat nikmat yang sememangnye terbentang di  hadapan mata .

hah ! guess who said this thing ? jengjeng. The person is M. Maslin Said  HAHA. haaa. syes wehh. wuwuw. walau aku taklah begitu banyak makan dan survey , tapi tapi , bagi aku memang botak aaa poket. kui3. patot ah Jenab ckp skrg standard 4hengget ni , 3hengget tak maen daaa. Lalu aku membidas dgn mengatakan ,"Kuantan rm3 kotttt" perghh bangge :8) . semalam adelah hari kedue aku untuk bermastautin di uia gombak ni , and guess what ? untuk dinner shj , habes rm7 aku. Tinggal 50sen je T,T . baru dinnerrr. lunch ? sarap ? perghh. Kalau kat pahang ney , satu hari aku 2 meal , taksampai rm10. kat sini , satu meal je da nak cecah rm10 ! perghh , sedehnye aku utk kawan2 aku :'( . huhuh. yg ade scholar tapelah kot. yg tade ,ottoke ? :|


Mase briefing JPA , die kate ade due plan : Plan A dan Plan B. Plan A > Plan B. So, ktorg tak pueh ati la. sbb kuantan lagi byk pakai duet kot , dah lah tade transport sumeee. kene sewa kereta , delivery yada3 . Bas sgt jarang lalu2 . Gombak da a  bandar...sng , ade bas , taxi etc.haha. Sekaraaaang , baru aku paham kenapa . Perbezaan jumlah duet yg diperuntukkan bukan lagi persoalan , jika lifestyle berbeza2. Ye a , mgkin bg kami kuantan plan A tu, byk bg Gombak . Tapi budak Gombak  sendiri rase xbyk pun snanye  memandangkan lifestyle diorg yg lagi tinggi dr kami. Paham x ? hahah .


Walau pape pon , smlm aku mcm agak down sdikit , bile melihat nota nota duet dalam dompet aku makin berkurangn dari semasa ke semasa . Dah a aku makan banyak ! pffft. Tape la . aku akan cube tuk bertahan . Selagi ade mase utk balek umah , aku baleeeeeek. haha . Makanan freeeeeeee ! :D


Spot the Belang ! =.="
Can i be depressed because everything seems to be so expensive nowadays ? =.="
*not just about the food.also the minyak , gula , yada yada yada.*

No comments: