02 May 2011

Less 1 to be my favourite number

4 things about me
  • suka senyum
  • muka kerek
  • lajuuuu segala benda
  • emosi

4 nama manja saya
  • angah
  • max
  • mas
  • maslinda

4 perkara baik saya buat hari ini
  • bersabar
  • joging 
  • makan sayur
  • Sidai kain


4 tempat yang saya nak pergi
  • New Zealand
  • Iran
  • Jepun
  • Korea


4 perkara wajib bawa kalau keluar
  • phone
  • purse
  • bb cream *lately
  • ic 


4 perkara terakhir sebelum join contest ini
  • tengok kpop countdown !
  • update twitter
  • borak ng eida hidayah kat fb :)
  • baca newspaper


4 orang paling saya sayang
  • ma famille
  • asdiqaa'i
  • Seniors
  • Basketballers + peers

4 jenis ragam manusia yang saya jumpa harini
  • banyak bunyi
  • annoying
  • degil
  • geng korea :D

4 misi yang saya kena capai tahun ini
  • improve skill shooting
  • so that ,lepas selection for Masum:)
  • nak hebat masak !
  • nak ape yg dipelajari resaaaap dlm jiwa 

4 habit buruk.
  • kurang makan sayur
  • tak makan kuneng telur
  • kalau emo xcakap ng orang
  • sangat .selalu blur.

4 perkara yang saya fobia.
  • Gelap yang tak nampak ape2 langsung
  • Drive macam mabuk :D . 
  • tempat terpencil
  • Stalker


4 sebab join contest ini
  • sebab kay A tag name aku first :D ! [ saranghaeee KA  ]
  • sebab tgh smgt nk blog
  • sebab best buat ney *kalau no. 4 pon aku buat gak lah ka :))
  • sebab aku suka menaip (?)


tag 4 persons
wait ! ini contest ? ! :OOO

6 comments:

Anonymous said...

oleleku buat kau :P
wow!masum hebat2.. buat sungguh2..
ayin,lain kali kau makan bnyk2 sikit sayur..
senang nak nyahtinja..kukuku..
:) mas,amik s.sem tak??

fuzfuz said...

maslinda mana mas? hahaha

Kay Amira Zain said...

hahahaha , aku copy paste je weyh , dia tulis contest aku pun tulis lah contest ;) kekeke

fuzfuz said...

btw sayang, again you spelled my name :(

Max's bubble said...

munaaaa , xamek :D , hoyy kau jgn pangggil aku name tu weh !

fuzyyy , haha , aku tataw , tapi aku rase H tu mcm keperempuanan sikit.....*tahape aku merepek o.0"

kay a, hee heee , tape sy sukee :)

SYUDA said...

hello maslinda.
really can't forget about that..
hahhaha..klunya adalah kacukan??