19 May 2011

bile da sorang2 tu.....

Assalaaaamualaikumm :)


Satu soalannn  , kalau korangggg  duk kat satu tempat , yang tade tv , tade kereta , dan kau tade duet.
hehehe. apo ekau nak buek ? Internet ? ofkos a adeee. hahaha. Kalau aku , aku akan Stalkingggggg. 

ahahaha. Eden takbuek kojo2 neyh tym2 laen , ado bondo laie best eden nak buek. tapi , disebabkan takdo tv ,kereta , duet dn manusia nk bersembang2 , eden mulolaaaa buek kojo ni. heehee. eden stalk apo ? haa  , blog aaa. byk sikit info. tapi , setiap kali eden menyetalk , haaa , inilah hasilnyo :







HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHHAHAAHAAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH !
gelak laaa panjang panjang lagiiii !kikiiki . iyoo eden tahuuu. hikhik . tado blog laen nyo ha selaen blog Maria Elena Zarul . Pastu eden terjumpo satu blogger ni nama Cik Nathrah. eden baco jo lah. hehe. bukan duo org ni jo . byk lagi .aritu stalk blog Fatin Liyana . yg tu tado apo sgt lah.cume tgok vlog sume bagai. heehee. 


*sapo takpaham eden buek apo, ini mgkin mmbantu >.<*

eden bajet artis!


eh eh , korang jgn salah sangko. adegan kat atas ni terjadi bilo tym eden free jo. and nak isi maso. kalo tym len , heh , eden xkuaso nyo lah. kehkehkeh. lawo tak ? HAHA. terimekaseh :). tapi jgn riso , eden tadonyo jugoklah nk makai gi jenjalan. hahah. somak somaaak. ingat senang nak jadi cantek :p
heee, okey , tu je ,sengaja mengisi mase , sekiaaaaan :)


2 comments:

amalina said...

hahaha.. lawak la ko ni maslin.tapi kan, aku pon buat bende yg same ngn ko kat umah bile sorg2..haha

max'*bubble said...

haahaha , eh ehhhh ,
tak takk , aku takbuat bnde ni saluu
betullllll. hahahha :P