23 February 2011

hiatus ?

ini adalah Fuziatul Shafawani.
dia seorang yang baek.
saya sayang die
die penyayang.
die selalu pinjamkan motor bile saya kesusahan
luvyu fuzyyyy ! :D

ini adalah Nik Nasreen A'isya Nik Fakhruddin
nama die panjang.
die seorang yang baek juga.
die baek sebab salu kene buli dg saye :D
die teman saya lepas fuzi bagi pinjam motor.
saya sayang die juga
luvyuu Nikk ! :)

                                       




ini Haiyuni Mohd Yassim
die baek juge
die partner pingpong saya
die baek sebab tak penah gadoh dgn saya, setakat ney :D
kitorang ade kimia (chemistry)
disebabkan tu, kitorang menang tournament Sciencess open.
dapat medal dan duet ! ^0^
terimakaseh fuzi pinjamkan motor dan nik menemani tuk beli bola pgpong tuk berlateh .
sayang Yunie :)
oh, yang brother itu presiden sciencess :)
saje saje nak amek gatal >.<
to be fair , sayang la  sbg saudara seislam :P

Ini adalah zulfa zakuan
nama die zz
sama dengan nama saya mm :D
budak sekolah rendah saya.
setakat ini die yang paling lama kenal saya di uia :')
dia sangat baek juge
hanggul2 tu bagi kat die je
kami biro social, culture and welfare dalam Sciencess
saya sayangg die .
muahxx :))

Ini Zhang Laoshi
beliau cikgu bahasa cine saya
ops, Huayu ;)
die baek
die layan saya bile saya banyak cakap cine
mesti die penat :(
tapi tape demi kecintaan saya kepada bahasa 
saya akan belajar sungguh2 ^0^
die sanagaaaaat baek .
sebab belanja minum
timing baek punye sbb poket da kering
xiexie laoshi :)

Ini seorang pelajar dalam kelas bahasa mandarin
Lihat , die sangat rajin bukan ?
ini kerana , die mencintai bahasa
tidak kire bahasa apa.
dia akan cube belajar sungguh2 jika ada peluang :)

Ini risalah .
untuk usrah.
tentang hadis ke 5 dari hadis 40.
tentang bid'ah
panjangg citernye.
Ini hasil kerja saya dan Yunie :)
haah saya tahu kami rajen tulisan tangan terimakaseh :D

....dengan itu , setakat ini sahaja ulasan tuk minggu lepas dan beberapa jam yang lepas :)


Ilalliqa' 
:)








2 comments:

pencinta said...

minah dlm gmbr tu mmg suka blajar bahasa..ak pun x tau napa...btw..gudluck...

Max's bubble said...

hahaahah
thyanx claaaahhh :)