17 December 2010

hye its me again ! ^^

assalam :)
hye ! bertemu lagi kite slepas post pendek mendapatkan wifi aritu. haaaa. skrg ni aku mengalami suatu keadaan di mana semua org yg ade laptop da rase da mase kat cfs dulu. internet yg selembap sipot =.=
memang sangat menguji kesabaran la kan sbb baru nk rase sendiri dengan lappy sendiri. wuwuwuw. geram gileeeeeeeee. huhu. tapi dr sudut laen sprti bagus la sbb prevent aku on9 memanjanggg. dan suh aku bgun awal pagi. sbb lajuu gile di awal pagi. mentang2 sume org tga tdo :<. haha.

oh  btw, aku di uia Kuantan. bachelor of biotechnology. :).  even bbrp hari seblum kelas start emosi aku tak beberapa stabil tapi alhamdulillah, aku bersyukur sangat Allah kurniakan aku sahabat2 yg memahami dan tak lebeh kurang juge berkongsi rase yg same. terimakaseh Tuhan :') . aku akan cube lagi strive yg terbaek selame 4 tahun di sini . chaiyokk !. sekarang genap 1minggu sehari sejak tarikh daftar.ade member balek umah da weekend. aku? maseh tiada perasaan itu lagi. biar la aku nikmati dulu tempat org ny. adaptation needs time hey :). weeee. batch ktorg mostly dpt bilik sorg2 . haaa. ni la masenye nk mematangkan diri. ambil tahu segala hal. sentiasa aware dgn maklumat terbaru. if u need a time to change. it is now. so , cmon and grab the chance. u r gonna be 20 soon. so, act , think  and do like one, okeyh ? jika bukan kau , siapa lagi ?

arini , class petang . semangat aku bangun pagi2 . hahaha. semoge segalanya berjalan lancar. ameen
.
Mahfuzah and Maslin. oh i just looove M words >.<

1 comment:

.nasyer. said...

Sedihnyeeeee. Kau nun jauh di Kuantan. Mesti jarang dpt hangout :(