12 October 2011

Passion #1

Semalammm training basketball. Ala kadar gile je laaa. Haru juga turun kerana 3on3 adalah pada Jumaat ini . Mamaaaa Tolong sayaaaaa T____T


Hikhik , Boleh laa , 10 round court . Then , suicide 3 set , 2minit .Perghh Pancet siooooooooot ! =.=" Hoohoh. arghh tensi aku dgn lemak2 aku nii T.T  Camane niii nak lawan cine tongkang tu sumeee , wuwuwuw. Kami buat shooting dari 7 arah je, each side , 5 in . Meme laaa habeh tangan aku :D

 
PAstu ade la isu nk tukar player , kak mira xjadi maen . Tatw nape :( . Aku macam dapt tahu sikit2 ng hint die kasi jee . Sampai menitis air mata beliau :| Warghhh , dramatika seketikaaa .Wuwuww.

Papehal, arini cam tak sempat je, sebab aku ade Sciencess Premiere League (SPL) ,. Yeahh , im da PC bebehh ! :D Hikhik . CAmane ponn , Basketball tetap di hati :) <3



Jaa ! :D

2 comments:

Unknown said...

peh akak hebat basket!!! :P

yana said...

basketball.. :)