20 March 2011

Konsert Suju.

Alonk.kaknyza.ani


mereka bertige bakal ke konsert suju.


Aku ?


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! -----TAK :<


So, pagi tu cm semangat aaaa diorang gi TS bagai nak beli 'prop' konsert suju blerghhhhh =.=
aku memang join ah, takkan nak kene tinggal sensorang kat umah ? koloooo de'eh. hahaha.
yess ! bergembire di TS !
masalahnye , kul 2 lebeh camtu diorang nak gerak gi konsert.


Aku ?


 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! *lagi sekali* TAK.
memang dari rumah lah aku dah kol semueeeeeeeeee orang yg ade kat KL dan kawasan sekitar Lembah Klang eh, hehhehe. dira shai kaknasyer akmal man ~~~~semue talehh~ wuwuwuw. Jenab bukan takleh. tapi die kate nak belajar. haaaa, care belajar die ney pelek seket. kene duk kat starbuck or any wifi-able cafe . haaaaaa kan ? tapi die paling suke starbuck ah sebab ade plug and wifi-able *winkwink*. sooo , takkan nak kacao kaaan? tapi bile pikir balek , point aku actually is takbalek umah awal sangat and by PUBLIC. hehehe. so join pi mid pontape kaaaaaaan . sorry and thanx jenaaaaab sebab sudi melayan kerenahhh akuuuu :')
hehehe




oh lupe . perkare yg paling sengal is , i met OmarShafiq. Hye virtual-friend ! hahaha. salu chat ng kau je kan. jadi hari ni kite jumpe hiduphidup :) hahahaha. okey , it was great . lagi lagi kau bawak adek kau kaaan. haha. seronok aku tengok buku2 dak pmr. and sebab tu jugak lah aku baru tahu syllabus komsas dah tukar hahaha *nadatakpuashati* . pastu tadi dengan secara takrasmi aku jadi gps kau mbhahaha. daijobudesuneeee :D
haaaa sengal lah jumpe kau sebab actually aku ajak si Dira tapi tetibe die bagi aku nombor kau =.=" . 
Tapi in a way , Bagus jugaklah sebab since mmber aku tengah sibuk nak stdi kat cafe tu , aku bawak kau ng adek ronda2 mid *bawaklahsgt* .Macam win-win situation lahh.hahaha *pahamtakpahamtak?*.
Aku rase best je. tapi sorry lah kalau kau rase tak. mianhaeyoo :(. heee.  Papepon , Nice to meet youu :))


Pas beli big apple semue yang seperti sudah menjadi satu kewajipan kepada para pendatang Midvalley , aku dan jenab pon pulang dengan menaiki Myvi puteh yg comel itu. Alhamdulillah sempat sampai before 9 .
and pada pukul 11 , kakak aku melaporkan konsert da habes daaaaa. so mereka ondaway balek. aku macam cisciscis aaa *tetibe* padahal dah lupe dah sat tadi. hehe :D. haaaa kau tunggu aaa nanti konsert BIGBANG tengok aaaaa ! arghhhh ! GD oppaaaa , palli palli  ! ♥ . aku tataw a respon aku cane nnt. speechless.jawdrop? blerghhh. haahaha.


WOHH.

fine. tunggu BIGBANG nnt keyh !


haaaa, sekarang prepare nak balek Kuantan. Terimekaseh Gombak sebab ade kan frenly tu , terimakaseh kak rodhy sebab anda ade transport , dan terimekaseh jenab kerana sudi menjenguk skaligus memungkinkan kaki ku berpijak di lantai rumah ku ini :) . Thanx alonk belikan tiket , thanx bell sebab ade di mid dan thanx jenab and omar for made may day :). Hontoni arigato :}


Siapa kata balek umah tu sebab homesick je ? 
Kadang2 kite tidak sedar , bile kite kat rumah ni , ade semacam satu aura ataw booster semangat yang dipancarkan kat kite :D yelaa , balek umah kan tengok muke mak ayah. Up sikit lah motivasi ohk ? hehe . Nak final ney , bile balek Uia nanti insyaAllah lebeh bersemangat and positiv ! yeh !
siwazaaaaaahhh ! ^^

betol2 slpas adek aku bkak dari plastik n tnjuk kat aku :)

p/s : post ni kaler biru sebab ia kaler rasmi SUJU.
pp/s : semangat je beli skirt , beli hadiah besday , beli makanan. tapi bende yang paling penting lupe- beli     
         pensel =.="
ppp/s : thanx for everything people ! hanya Allah yang mmpu membalasnye :)). and i am glad to be homeee  



No comments: