19 July 2009

suke ikot sedap hati



.muka dendam kesumat.

ko nmpak xmuke aku tu???
apakah first impression anda terhadap aku? rase2nye,,pe yg aku tgh pker?
idong kembang kempis semacam? tahan rebak? perot lapar smpai nk makn org???
ha....anda memang bijak ,tapi masih tdk btol,,hanya sipi2 je lg nk menyamai dgn sebab yg sebenar,
gambar ini diambil betul2 ketika perasaan itu sedang melanda...
perasaan ape??
jap ehh.....lihat ini:


ini sebuah rumah.rumah ahchong?tak2.ney umah aku.or to be spesifik,ni umah mak aku.terletak di puncak alam. bende sebuah nie la pencetus angin kuskus dan mke asam beramboi kt ats td tu.sebenarnye tiada la apa salahnye kpd aku.cume aku hangen btol LA ngINI! * PENYEWA UMAHPANAS TOL AKU NG ORG TAK BERTANGGUNGJAWAB!* shout out kt fb aku mmg ade kne ngene ng umah ney.keyh2,tuk meleraikan kekusutan,apakah yg telah dilakukan oleh penyewa,oh tak2,BEKAS penyewa umah ney ialah...dgn sebesar2 hati sebesar gunung fuji,dye pergi meninggalkan umah ini ng rumput yg xsrupe rumput...lantai parkey (xtaw nk eja cne) menjadi tempat keraian anai2...sawang dan habuk menggantikan hiasan reben... dan bil eletrik yang tak pendek terselit kemas di mailbox merah tu, disusuli kepanasan yang bertan2 jiwanya dr badan dan dlm hati. sian tol makbpak aku,,,ney da kes kedue dpat penyewa bebal. aku rse cm nk saman je ,kalo bole la. siap usulkn cdgn kt bpk aku suh tulis dlm surat perjanjian. tapi,,manusiakan... bukan semua pegang pada janji ,walaupun itulah yang mengukur nilai hati budi seseorg manusia.hayy,,pe laa susa sgt nk jg umah tu,,mushkil tul la aku... emm...sabbbaaarrr je la....bak kate ckgu siti.sebbaek aku cuti,kalo x? parents ku yg terchenta pasti sgt terbeban.(aku ada mstila tolong,,aiyakkk)haha

.kudrat yang tak terkire.wuwu.

.adek aku bajet ayu.tp xpe,aslkn dye tolong:p.

.sampai saat terakher aku xpuas ati ng penyewa tu.

oleh itu,rakan2 teman taulan,,kalo da tbe mse nk dukumah sewa,,tolongla byk2 jaga umah tu baek2 even xduk sht kt stu, ingatlah,jika kita senangkan keje org laen, tuhan akn bg kte sng berpuluhkaliganda.
(btol wehhh...memg kalo aku dpt penyewa tu,,,hoho cm nk cucuh mercun kt bdn dye,pdn muke!bahaha!)-maseh xpueh ati!

bengang,
akim,
xpasal,
max.

No comments: