17 July 2009

RaiSe tHe Bar~


today...


ada study circle.
alhamdulillah,,,wayy better than last week coz ada guidance.
aku pon da leh menyampaikn dgn hati..
bukankah jika kte menyampaikn sesuatu dr hati ,akan terasa jugalah hati yang mendengarnya
harap2 bgitulah....:),GOD'S WILL.
still,the worse part is,2 jam b4 that thing i br nk bc..

bendenye da la banyakk,,i just cant grab all the input,,
nyesal sgguh...
wuwuw,,so xdpt nk present sebaeknye sgt...
i juz noe i can do better,,
papepon,,,nex week i wont repeat the same thing again insyaallah.
hee~


yesterday...


kelas kimia ptg dicancelkan.
TIDAAKKK!!!!!
eceh,,bunyi cm pljr cmrlg en??
haha,,pekse da lepas,,pe bnde nk smgt g klas sgt,..
the point is,,xdpt ceq nk jmpe Faf(bkn nme sbnr)
penat do tggu dr smlm hgge arini,,kul4 lak tuh...
agaggagaa...
malam tu lak...
dalam kelesuan,,(poyo je sdeyh)
seseorg mghntar msg..
'aku kt uia pj nie'-shamel.
aku pnye smgt ingtkn KO MOHD SHAHMIL BAHARI!
pas aku turun tgok2 upe2nye shamel dak mtd..
apadaaa.
pesal suare dye td aku xleh cm???
toink2~~~
sah2 da lame tak korek tlinge..
dush3~
xpela,,bes gak ade org dtg lwat..jeng3..
heehee..
tp dye kbtulan je teringt aku,dye folow mmber dye je snanye,,
pastu tringt aku,,,
waaa,,tmekaseh la sbb teringt! (bnyik despret)..
ekekeke,,,


2days ago...


kawan aku nie,,
fo0d poisoning...
sbbnye mkn ayam kfc smlm ..
lalala,,,
aku kt umah asl okey je eh??
hemm...
oh..haah,,kt umah ade oven,,
kt sni ade bekas kedap udara jew,,,
ha..logik2,,ekeke
hemm..dye neyh bkn dak asrama.
so aku yg yg da bse neyh mstilah jg kebajikn dye sprti seorg exco kesihtan.
hoho..
dugaan tul jg org saket.
ari first-aku beli bkn nk mkn...

hu,,sabar2,,,org saket mmg byk songeh.
mlm tu-da la prot kosong,nk blaja bio lak..
aiyo0o0..ko ingt leh msuk ke??
aku da nsehat mcm2,even smpai kol mak aku nk tnye nk bg mkn pe.
roti sape pon aku da kebas taruk dpn mate bg trbukak sket slere.
wowooww,,
pnt tol la blaja bio,,kalori dan tenaga yg diperlukan tuk lakukn xtvt pon xtaw ke?
cehh,,pehal aku hangen??
aku pon taw taw la...
aku mmg pantang sket org yg saket pastu cm xgeti bhse.
pehh,,garang mak aih,...
haha,,patotla aku xjd xco ksehatan...lalalalala
salut nana!:p
though....
aku tawu marah tu adlah antare pintu2 syaitan..
sbb dr situ la dye mudah nk msuk dalam hati kte
betapa halusnya cara mereke....
kte pon susah nak sedar,,,
hua3
TUHAN,,,BERILAH AKU KEKUATAN.....!
ya,aku kena kawal!


rabu....


hari yg ditunggu2 sebab..
MAIN BASKET!!!!
yehh!!!!!
haha
dr mggu lepas aku puase men bsket sbb nk blaja pnye pasl!
ha,...lepas gian!!!!
excited gle aku okeyh!
smpai2 court,,,
ttbe,,,wuuwu..
kakak tu kate ade coach mlm tuh..
ceq ingt org tue mne dyorg amek,,
skali dak 2nd year je..laki la...
aku trus xsmgt wehhh..
sgguh terkekang perbuatan ku!!!
ohh!!!
ilang mo0d babeng!
wuwuwuwuuwuwuwuwuwuw
what a grief sbb da lame to tggu saat neyh...
mereka ni lak wt spoil..
sbr je la,,,,
da la coach tu....c***l.
ko pehal weh kiut sgt!?
distract gle tw x?????!!!!
ahahahhaa...
papela ko.


selase...

exam mid chem.
kul 8 malam.
aku xmkn pape tros g pekse.
oh,,bencana!!
perot kosong cmne nk pker weh??
hhaaha...
haha.
adela sgkot 4 soklan objectif,2 subjctif...
i hope it wont make a big difference to my marks,,(of cos it will,,ai'nt it?)


k,,tu jela,,,
harap adela amek sdikit pgjaran..
k daaa~
salam


to0 much to0 tell,
still searching,
max

No comments: