15 September 2012

The Weekends.

Assalamualaikum !

Ottoke ? We are freeeeeeeeeeee since Thursday untill the next Wednesday ! its about 7 Days free and i am HERE IIUM KUANTAN ! Not goingg homee at alll !!!! Aaaaaaaaaaa ! I am losing my sanity . HAHAHA -.-

Dah lah ada kenduri kawen Oda dan Kak Ang . ZzZz -__-" Tu lahh , Padan Muka dengan diri sendiri , sapa suruh tak plan and tengok awal2 . Gaaaaaaaaaaaaaaaahahah .

Alasannya ? Sebab baruuuuu je seminggu away from Home dah balik umah balik dah . Tak mencabar la derr... Peram sikit kann rindu2 an tuu. Eceh . Tapi bila pikir balik , bagus jugak kot sebab nak habes kan puasa 6 sampai hari Ahad ni insyaAllahhh . Ya Allahh kuatkanlahh daku :')

Walaupun aku dijangka akan kebosanan tahap gaban ,  tapi rasanya pasti ada je sesuatu yang boleh dilakukan . Hua3 . Kalau aku balik pun , cemana nak gi kenduri kalau puasa ? Open house Rem pun aku tak gi . Wuwuwu. Taknak lahh dikatakan tak menghormati majlis :3 . Takpelahh Maslinn , jihad nafsuu laa sikit . Korban sesuatu yg lebih kecil tuk sesuatu yg lebih besar insyaAllahhhh :') .

So malam tadi , kite keluar makan2 dengan Old colleagues . Kitorang ni kenal masa kat Cfsiium dulu . Sebab roomates dan jiran2 bilik . hhehe . Fuzi da ada keretaaa beb ! Kuning2 gittewwww Awww ~ . It was great wehh ! :') . Seronok gilaa cakap hal2 masa lalu yang best2 . Memorii kott . Banyak sangatt :') . So there was Fuzi Aimi Syud Kirin and Ina :) .






Okey so whats next ? Hmmmmm. So yg tak balek is KA , Sarah , Kirin , Syuda , Ummu and Shai . Nampaknye dengan merekalah aku menghabiskan sisa2 masa aku sementara menunggu Isnin and Class.  hee.

1.Barang aku tak angkat lagi kat 7 . Ahad last due date.
2. Selase Ade GASS meeting , taktawlah aku terlibat ke tak 
3. Selase gak , nak setelkan cop semua bagai pasal 30n3 IPT , hua3
4. Khamis is GASS and at the same time Meeting first ECDC ! :O
5. Nampaknye lagi due minggu nak 3on3 , kene lahh training wehh ! Will try my best to turun court , even alone and practice ! Muahahhahaahha .

Kalau nak ikutkan , kalau aku tak puasa ni , memang aku 24 hours aaa ulang alik ke McD yang baru bukak tu pastu paksa Nasiaq belanja.Muahahahah :D . Namun nampaknye tak lah kan ? Kawalan nafsu sekarang . Jadi nya hiburan sementara nak habiskan 2 hari lagi ini adalah :

1. To The Beautiful You episode 9 , 10
2. Buku Ustaz Pahrol
3. Notes Genetics
4.TRAINING or Jogging at the evening .
5 .Libraryyyy  . ( amek aura HAHA )


Jadi nampak tak kat situ adaaaa je benda yang bole dilakukan ? Hihih. Kalau bosan sangattt , lepak lahhhhh ng sesapa sambil baca majalah . Huk alohhh , kalau bizi banyak laa songeh ngadu tak sempat nak baca itu lah inilahh. Ni Tuhan kasi anugerahh freee je ni , marilah kita gunakan dengan sebaiknye using what we have ye dok ?  :)


Oleh itu , telah sampai penamat kepada post ini . InsyaAllahhh , Masa itu emas dan sesungguhnya manusia didalam kerugian jika tidak tahu untuk menghargainya :)


No comments: