24 September 2012

Emmmm

The thought strikes again...


Suddenly i questioned myself , of all the things ive involved and done , what is my biggest achievement and successfull in my life ? 


NADA .


I Gulped . 


Oh why .


How can i feel that way ?


After everything that id joined , nothing seems succesful to me ? .... Poor me :(


There are times i wondered , is it because i didnt pull my socks hard enough ? The effort is just so- so ?


The first time for anything , is a trial . The second time is a choice ; whether to Stay and make it through or just leave it.


Haa, i mean, i do like to try everything in this world (the good one ofcourseee) . It is a good actually but i will come to a point that i will leave it just like that . Especially for something that has a long time effect.


And i was talking bout SAP btw . Dont ask me what is it , i dont wanna tell you either way . Hee :D


Okey camni lah , Umur dah 21 tahun , apakah pencapaian anda setakat ini ? Apa yang terbesar sekali yang dapat anda banggakan ? . Haaa jawablah sendiri . 


Cadangan aku utk sem ni adalah utk menjayakan SAP , insyaAllahh . ada orang yg aku ingin tolong . Aku taboleh lari . Aku tak bole tidak bertanggungjawab . Ini adalah amanah dan kepercayaan yg telah diberi . MAsyaaAllahh. Aku tahu ia pasti tidak senang tetapi insyaAllah dgn keazaman dan cara yg betul mungkin aku akan dapat yg aku inginkan. apa2hal aku mesti usaha . Ya, MESTI . Aku sudah penat hidup dalam kegagalan . Marilah kite menuju ke arah kejayaan . Inilah masanya . Bertahanlah , Bertabahlah . Tiada kesenangan tanpa kesusahan . Itulah hakikatnya . Ya Allah bantulah aku , kuatkanlah semangat ku . Semoga aku dan rakan2 ku teguh dalam perjalanan ini . Ameeennnn . 






No comments: