26 April 2011

Music Bank

assalaaaamualaikum
oh sorry tadi lupe bagi salam , nak cepat :D

ha aku baru seminggu kat umah
ni ha , nak gitaw kebatakan aku apabila menonton music bank setiap jumaat petang , dan ulangan2nya
lantas ,  melihat ramaaaai sgt dah pendatang baru , tapi , satu haram jadah pon aku tak kenal! :|
hahhaha m yg paling taleh blah , banyak pulaaak girls group baru !
walawehhhh
peneng doo , da la satu grup , ade dalam 7 ,9 kot .
cube kist yg dah ade ranking dr popular ke kureng :
wonder girls ,snsd , kara , after school , 4minute ,secret , sistar,fx,girls day , rainbow , nine muse ,
fuhh , ramaaai gilooo, pas sistar tuu konpem ramai tahu tak tahuu je,
yg terbaru, A-pink and Bravegirls,
Apink anak Cube , Bravegirls anak Bravesound
Cube artis2 dye : Beast , 4minute , Gna
Bravesound : Ukiss

perghh, kejadah aa gi cte sume sjarah =.="
nah amek kau video !


pastuuu, ade laah yg buat comeback , bajet comel ah ? =.="

1) infinite - nothing's over


komen : lagu b4 ney , rase BTD tu, yg aku pnh post dulu tu , yg gile2 aku puji dance tu
tapi yg iniiii.....=.="

2) Rainbow -To me


komen : xsuke , da a takkenal , pastu tarian cm haapeeee =________="

Then , ade artis yg aku takpenah tengok pon tapi lagu besssst ! :))

1) Clover - La vida loca


komen : cool gile suare girl tuu and muzik nye , Latinoooo :)

2) Song Ji eun - Crazy


komen : i put this video intstead others , sbb , the camerashots , the stage , gilooo cantekkk ah :)
the rapper named Bong yOng Guk :D 
btw , die ni grup secret , aku pun baru tawu , patot a familiaaar :OO

okeyy m Ni haa The Winner :



heehee itu jep , 

Enjoyy , 
anneyongg :))

No comments: