09 April 2010

friends are like dust

friends at happy time
friends at miserable moment
friends at the peak of hour
friends when they have mode to be "friends"
friends that is not friend at all

these are type of friends
which one are you?
haha
buat kuiz lak kite disini ye
kuiz kuiz wat kt fcbuk eh
haha
takde lah
i'm not the right person to talk bout this
kome cume nak kobar sket jo ney ha




this year.
this semester.
the third semester.
i found out that friends are anywhere to be found.
like now.
they are all are around me.
eventhough we are not in the same class
but we live nearby
bunyi cm rumah plak padahal bilik >.< style="text-align: center;">.midvalley.

okey stat:

fuziatul shafawani: sbb kau aku tahu nk manfaatkan search2 di internet.bukan maen2 je.bkn dgr2 lagu je. timekaseh sbb pandai urut.lau tak spe nk urut aku.asek aku je haha.sebab kau aku dpt tgok bloodymonday mr.brain doremifasolatido sekaligus menambah bilangan cter koreajepun yg aku tgok =.=".terima kaseh sbb henpon kau lawa dpt amek gmbr ney >.<.
oh lupe. next sem kau tade,aku akn rindu selur kau (o.O),enpon kau >.< ,gigi rate kau ^^ dan stadi ko yg smat @.@

damyahanaza : betol ke name ko ney? sebab kau aku pandai maen cube. sbb kau aku dpt tgok you are the beautiful so dpt tgok janggeun suk dan trigger rindu aku kt gdragon yg comeyl ^^.terimekaseh lyn aku baek2.trimekaseh layan aku nye kerenah nk try pandai cube tiap kali tggu turn nk mndi ataw pon even tym tu da kul 2 aku kaco kau suh ajar aku step yg da lupe =.=" dan dan skang aku da master ! yey! terimakseh kat kau dan mas la skali :). tak lupe gak terime kaseh krn berbau wangi o.O"..hehe.

syud : ape nme penuh kau weh ? sebab kau suasana meriah.ng loghat perlis kau tu.sebab kau kau aku cycle memalam bute selepas maen tepuk2 *tuttutt* dan aku menang.terimakaseh sbb tahu suke bigbang >.<.gdragon aku msti bngge pnye. terime kaseh sbb tahu lagu bingeul2.lau tak sape nk nari ng aku kt tgh2 bilik ng mekap cm nyah tu haha.

amirah rahimi : sebab kau aku tahu aku dapat asah skill nari aku seterusnye menurunkan peratus aku nk gemok. sebab kau aku tahu latest news pasl hanggul so aku leh lawan ng adek KECIK aku tu kt umah. terima kaseh sbb ade lptop kcik tu so aku bleyh berhibur anytym anywher :p. terimakaseh layan aku potong2 lagu yg akhernye kirin n aimi yg kebas.terimekaseh layan aku lalak lalak. terimakaseh "dandan " rmbut aku dan mensyampo0knnye haha.sebab kau enpon aku hbes bteri tiap mlm sbb BOYS kau tuh =.=".hehe.

aimi hassan: sebab kau aku tahu skola ASMA amende o.O scr tak lgsung tmbh pengetahuan aku. tak pernah aku jumpe org yg byk TAHU mcm kau lagi haha.tak pernah aku jumpe perempuan obses game tanpe obses fb fs ataw ym macm kau haha lagi. sebab kau novel ramli awang murshid aku habes kau bc dulu sblum aku. sebab kau aku dpt dgr lagu faizal taher satu album. terimakaseh sbb katil kau sedap.terimakaseh sbb kau bg aku tdo sbelah kau pgi2 bute pastu ckp "be strong" .waaa..leleh kot >.<. terimekaseh sbb pandai .ha ha ha :)

nur afiqah zulkifli: sebab kau aku ingat asal usul skola aku.sbb kau aku maseh berdiri. sebab kau armsock aku tu ade org nk pakai >.<. terimakseh sbb player bsketball gak. terimekash sbb bg pndangan yg jauh beza dari spe2. terimekaseh atas sgale nsehat.trimekaseh ats sgle kebluran kau tuh yg bikin hati mau gelak tanpe henti. haha. sebab kau semua org nak minum susu ^. ekeke.budaya yang bagus KOT.

shakirin kamaruzzaman : sbb kau aku tahu pasl suju. sebab kau aku boleh kepit baju ng selamat. sebab kau aku ade nota comp:) terimakaseh buku free kau.terimekaseh sbb salu engatkan aku yg aku ney boros sgt tiap kali beli baju =.=". terimakaseh aksi comel kau.tade sape leh tiru :p. terimakaseh suare lemak merdu kau tuh. terimakaseh sbb jd mangse linguafon gak. ahahahahahaha. okeyy,yg ini tak tahan nk gelak panjang. >.<.paling terimekasehh kerana ade kesabaran yg sgtsgt tggi berbanding org laen utk kejut aku smbhyang :) hehe

muna martadza : ECT kau da siap? sebab kau ah aku tetbe jd pengusaha soya =.=". sebab kau ah ttbe ktorg ade ADEK. sebab kau gak ah ttbe ktorg ade JAGUNG.ekeke.terimakaseh sbb naif. boleyh buli.terimakaseh sbb layan aku yg merepek pastu ikot skali merepek.terimekaseh sbb salu pesan tiap kali aku trun bwh. eh,bkn kau ke yg ptut ckp thnx kt aku? o.O.terimakaseh sbb bagi aku msg ITU. hee.

che ain munirah: ko suke ym kan. ko suke maen muzik kan. ko suke edit gambar kan.ko suke nyanyikan. ko suke blurkan tiap kali aku ckp kn. ko org kelantan kan mmg tak pasl aku neh.=.=". ko suke apyhkanhahahaha.ko mmg kgmrn org oversea kt fb en.oh aku suke blaus kau.haha <3

(wah,xsgke penatnye cmni :) )

sambung...

safi :ko suke bc novelkn.ko suke kaler pink kan. ko suke shinwo0 kan. sbb kau adalah matsalleh magnet,aku akn bwk kau kt mane2 tmpt pelancongn okeyy? akn aku bwkk kau g naek kpl trbg sme okeyy? sbb kau adalah pndebat terhebat,aku akn bwk kau g jumpe promoter2 durjana itu yey ! boleyh kau debat dan aku dpt *2 10hengget*yey!. ekeke. tapi semua ini bayar sendiri ek >.<. bagi tips muke licin kau skeett :)

zue : ko suke bigbangkan. ko suke blajakn. ko suke gune kamus laptop ko tu en. ko suke tgok aku nari kan kan kan hahaha. ko suke daesung en ! :) sbb kau aku dpt tgok sheldon. sbb kau aku rase muet ni cm susa krn kau asek bc je buku tuh.oh oh ! hahaha.sbb kau baru aku tahu pasl webcam tuh.heee.

aina nazira : ko suke balek umah kn. ko suke blue baby kan. ko anak tunggal pompuan kan.timekaseh bg pinjam enpon kau.timekaseh dgr aku cter2 tgh2 mlm bute. timekaseh sbb bg mkn roti semut kau.terimakseh tekan belakang aku.terimakaseh sbb beli paper so aku tahu berita hari hari.wee.


FUUHHH !
sekian ,itu saje. terimakaseh semua.dan terima kaseh MASLin. eh eh . ngee .




No comments: