28 April 2010

hari yang..o0oh !

fuzi,aku xtawu ah nak tules pe kat blog

meh cni aku tuleskan

eh eh tanak ah. aku da post ke seratus laa

ohh kire nk spesel la neyh.haha.

haah

oh,aku xnah kesah pon .tawu2 da bpe ratus da. haha * bangge*

aku . fuzi

------------------------------------------------
ini adalah scene pada hari semalam
disbbkan aku mmg tade bnde best nk post
huahua
oh,adekah maknenye aku ade bnde best nk di post skrg ?
hee
we will see.

okey,tukar side.

sejak kebelakangan ney,aku xtawu knpe keclumsyness aku smakin menjadi jadi.agak musykil di sini.ibarat jatuh di timpe motor, byk plak scene2 yg menambah ke"o0o0h"an aku arini.hahaha.
eh salah. huhuhu.

aritu aku nk kuiz.double quiz. mlm b4 tu,tdo la lmbat. sok pagi bgun smyg cm bese. clas kul 9. kite pon mesti ah cam 'alaa...lambat lagi' so sambung ah tdo. sekali aku bgun , tgok jam da pukol 9.06 ! mak datuk ! ape agi aku trus terjun katil! xsiap wat pape, basuh muke je laaaaaa T_T.tsktsk. sempat capai jubah je. then berlari aku hampir mahu terbang kejar ke kelas. msg mmber,hang katne?. dye kate.cari je ne2 clas kosong. aku da saspen da. aish dak nih,xdtg ke? aku br nk send msg tu..sekali.. tett.. kdt kong ! baguihhhh~. huhu. terpkse aku pusing SATU LY. hua3. eh,tade ?

oh ala.. kat annx la neyy. da kul 9.15 ! dlm hati doa2 je laa "arap2 madam tgh bincang tuto lagi "
hukhuk. dgn sekalian hormatnye,aku pon rushrushrush smpai kat pintu. tetibe...

"eh,asl ade kau JE?" -mmbe aku td.dgn suare pnoh tdk rase bsalah.
"eh,clas kite kul 9.30 la.kan sal da msg."
yappariiiii !!! =.=" . laaaaa..msg kosong je kau bagi kat aku grrr !.hua3. akhernye, berkuiz la aku pd 9.30 dgn separuh jayanye. huhuhu .selepas itu disambung ng kuiz computer. lalalalala~

itu hari itu. hari ni laen citer.

semalam patot course registration.penat aku tekan password ng cermatnye. asek errrrorrrrr je.
hoho. so dcide tuk g An R ARINI.

b4 g clas comp,g ah sane. siap kne bg 3 henget msia sbb kne wat pasword baru. fine. then kat lab comp. trus ah wat en.bnde2 penting cmni xleh delay .kne wat cpt. agi2 ade access kat lab so nnt ade lah bnde2 "penting" laen ikot same. he he he.portal leh masuk,tp nk register xleh. aiyy pe pnye pelek daaa. then pas clas, g balek AnR. waaah. hamper dimarahi. tsktsk.takot woo.hoho.

takpe.cube ag kt cc zc. lupe lak ! kene print agi assgnment comp ! grrr. sebbek wehhh ade mmber yg tolong. wuwuwuw. terharu ah ng korg. wohoho. balek pd pasword tadi,xleh agi laa.
aku da serik kne marah neyyy. mntak mmber aku yg cm matang sket ikot. hehe. takot kot nnt kene marah ng abg spec =.=". tp dis tym abg yg mude cket amek aduan. fewwhh~ aku cuak separuh hidup da neyy. then dye kate, eh ADEK ,bole je masuk. EHHHH? YEKE? .
aku pon bergegas balek ke zc.log in. msuk web. key in code. TOT ! ERROR ! ..hoi!
ttbe mmber tgor,"wey,ko salah web neyyy "

SALAH WEB ?!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

penatnye...tsktsk =.="

next: PRINT
kos aku pada hari itu adelah : RM9.30 !---HNYE UTK PRINT !

ohhhhhh!

apelagi eh

ha...
tgh2 makan

ade sekor kucing neyh
itam
gemok
megancam
dan aku terancam =.="
aku sergah tanak blah
akhernye aku yg bla
aaaaaaaaaaaaaaaa
NAPE AKU LEH JUMPE KAU HA KUCING MASE AKU TENGAH MAKAN?!!
GERAMNYEEEE

sekian,cerite thriller sy pada hari ini *o*

1 comment:

fuzfuz said...

fuziatul syafawani likes this :)