19 June 2010

my Friday at the midvalley. How does it sounds ?

er..yeah? it IS nice ! i'm not speaking any rubbish. i Am serious. zillion thanx to Jayden Smith as he made my day ! :) bt seriously, i am seriously impressed with that movie. accompanied by Shakira Shukor. thanx dear! u r the only hope to teman me in my joyish,levish and luxuries time on FRiday. miahahah! and here i am,to give u my review bout the movieS .

*note the S.winkwink*





KARATE KID
time : 1.15-4.00pm
pehhh.
soalan pertame aku time first time tgok trailer
adalah:
asal pelakon dye Negro dan ..kecik?
hahaha.
xpuas ati en ?
ekeke.
then then
mase tgok tuu
fullamakkk!
ternganga kot !
heee.
lakonan budak ni sme cm bapak dye
kepoyoan pon terserlah sme cm bpk dye
agagaga.
aku gile paling suke lahh part last!
weewit !
tapi tapi
yang paling taleh blah
adalah:
girl yang budak ney suke ag besar dr die
T_T
ngeng cm justin bieber a ngeng.
hohohohoho.
da a ade siap part ciom mol*t
grr.
oi budak2.mmg dasar amerika.
wakaaka.
xpuas ati .
tapi papehal.
thru the whole movie
babeng a lawak gileee.
tahu tahu je la ng lawak jackie chan.
dgn lawak komedi holywo0d cne.
memang terbaekkkk ah!
hua3
rating:
9/10

perhh. habes kul 4 ! mencicit cri surau mahu mgeluarkan nyahtinja cecair dan nk semayang.hoho. ade 30 minit sblum next movie. yeahh! another movie !wee! tu la i said movieS td. hehe. tapi dis time it's Aimi lak yang teman! sb keyra mahu pulang. ade clas mlm nnt.hehe. aimi pagi tadi ade clas smpai kul1 .so saya gerak dulu:). member dye ,fatin pon folow. terimekaseh banyak banyakkkkkkkkkkk kat sy sbb sanggup beli lagi SATU tiket dan beratur panjanggggggggggggggggggg sangat tuk beli tuk fatin,sbb dye tade dlm plan. HAHA! tape,saye ttp co0l :)
ini review :


TOY STORY 3
time:4.30-6.30
ahahahah
tak sangke aku tonton movie ini.
heehe
bess a
pe agi nk ckp 0.O?
cume aku baru sdar sumthing
selame ni patung2 ney gadoh pasal Andy si pemilik mereke.
wakaka.
klakar lak.
luahan hati sebuah alat permainan ..?
gelak guling guling.
cume aku terover jerit mase ade patung monyet mate terkeluar merah merah
gile tak suke!
hohohoho
tp best aaa.
rating :
7/10

papehal,mmg frst time ouhh aku smyg tige waktu kt shopping cmplex jaa.hohoo.zohor-asar-maghrib. pada pukul nk dkt 8,naek bas dan pulanggg ke cfsiium. sampai nak dekat 8.30. dan aku ade lak program PEERS pad pukul 8.30. mmg restless kannn ? ape nak buat .diri sendiri yang nak sangat bermuviean pada hari jumaat yang free! engatkan g program tu aku akan malas dan tade mo0d,tapi akher2nye aku bersemangat gak seperti selalu.wawawa. oh and btw, dalam program tu ,saya seorang facilitators~ and a lot more stories yet to come :D. tunggu~~~.

2 comments:

M Syakirah said...

heheh~~akak x tgk lg ni~~akak x masuk pawagam~tapi mmg looking for for the cd's la~hahahah

Anonymous said...

karate kid bes gilosss !
suka sangat weh :)