12 March 2010

sepintar tunjuk taringg ^^

waaah.asal aku semangat kesekolahan ini? haha. korang je tataw :p

ringkasnye : HKSBP BOLA KERANJANG 2010

first tym dtg ney sbg exsenior.hiaaa.berkobar2.sayang kat fatinah sbb sudi mendrebar tuk ku:) hee.meh la kome cter mndenye td~

team putri

-aku faham keadaan korang.haha.sbb aku pnah berade di posisi korang. hee. papehal pon,semangat yang bagus ! takpe weh ! tahun dpn ade agi ! rekrut bdak2 sial tinggi ! pastu train cm nak mati ng coach best, pastu kte bagi sama itu skola laen !! hahahaa. aku yg terlebeh smgt >.<


-dyorg lawan ng sains selangor dan intersaber. due2nye takde rezeki. takpe,tahun depan kte ikot jejak dak laki eh ? ^^

-dipimpin oleh reza~~~



team putra

-mantop wehhh ! xsgke aku dyorg da bsar pnjang ! hua3 . dlu comeyl2 je hungusan >.<>

-first match ng MTD.menang.17-20 : siotan kebanggaan :)
second match ng asis.menang.xhengat: kekembangan kehidungan :P
third match ng SAS.kalah.17-18:babeng kesengetan !

-tahun ney mmg gempak a weh! hiaaa.pas batch qamari,dyorg a penyambung legaasi kot.hihi. hopefully ther is still luck on them for tomorrow. doakan! :)



* yang paling best ktorg a supporter terhebat : gha,delap,ain,akmal. yeehaa ! :)

...

No comments: